Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Monotonia w życiu nastolatka.

Donatel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!

Jestem uczniem 3 klasy liceum. Mam dość mojego życia, które jest bardzo monotonne i nudne. Odnoszę wrażenie, że celem życia jest przeżycie i wielogodzinne harowanie, żeby utrzymać siebie i rodzinę. Wstaję o 5 rano, Idę do szkoły o 7, wracam o 16, próbuję się zająć czymkolwiek żeby choć na chwilę odprężyć się po męczarniach w szkole i biorę się za naukę do późna w nocy, chodzę niewyspany i zmęczony życiem. Do tego jeszcze ta przeklęta matura. A jak pomyślę, że jeszcze pięć lat będę się uczył na studiach, to mnie rozwścieka. Właściwie mógłbym rzucić szkołę i zacząć prawdziwe życie bez żadnych ograniczeń. Moi starsi to mają wygodne życie. Dostają średnią krajową, mają ciepłe posady w budżetówce i nie muszą się niczym przejmować. A ja mam tylko stresy i problemy na głowie. Czy to się kiedykolwiek zmieni? Czy jak już dostanę te dyplomy, tytuły i dodatkowe literki będę miał święty spokój? Czy to wszystko jest warte tej harówki? 

Opublikowano

Było trzeba iść do technikum albo zawodówka ciekawsze życie niż w liceum, + nie masz po studiach pracy albo harujesz w mc za 1300 zł i c**j.

Opublikowano

Chłopie, ale masz problemy... Zrobiłbym w tym poście wykład na 1500 słów, bo w kwestii sensu życia, motywacji, relacji interpersonalnych i generalnie tematów społeczno-psychologicznych jestem bardzo obeznany, ale... nie ma sensu.