Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Internet

Jano900

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie znam się na tych sprawach więc prawdopodobnie będę używał niewłaściwych terminów. 

Szukam jakiegoś opłacalnego internetu. 10mb/s to już by była powalająca prędkość. Wiem że do mnie nic nie sięga przez drzewa, ale od 16.00 (nie musicie wiedzieć czemu) mam router livebox i działa na 2,5 mb/s. Więc takowy router by mi się przydał tylko nieco szybszy. Oczywiście wi-fi i żeby dało się kablem do kompa podłączyć. Pewnie można, ale tak jak pisałem nie ogarniam tego. 

Z góry dzięki za pomoc. 

Opublikowano

http://www.orange.pl/prt/service_availability_check

Użyj tego, osobiście sam niedawno zmieniałem internet z 1mb do ,,80'' mb's w orange, (mam tylko 30 z tych 80), płacić muszę 80 zł miesięcznie (bo dodatkowo utrzymanie linii) + jeszcze tableta sobie mogłem wziąć za złotówkę (nie jest może jakiś cudny, ale jest), osobiście zawsze wolałbym mieć internet po linii i mieć spokój ze stabilnością i pingiem :>

Opublikowano

Miasto? :)

Śląsk, Harbutowice. Strzelam że i na takie zadupie coś sięgnie. 

http://www.orange.pl/prt/service_availability_check

Użyj tego, osobiście sam niedawno zmieniałem internet z 1mb do ,,80'' mb's w orange, (mam tylko 30 z tych 80), płacić muszę 80 zł miesięcznie (bo dodatkowo utrzymanie linii) + jeszcze tableta sobie mogłem wziąć za złotówkę (nie jest może jakiś cudny, ale jest), osobiście zawsze wolałbym mieć internet po linii i mieć spokój ze stabilnością i pingiem :>