Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukujesz profesjonalnego Gamemaster'a? Wejdź tutaj!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

PROSZĘ USUNĄĆ STARY TEMAT ORAZ POZOSTAWIĆ TEN.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

Na wstępie pragnę życzyć miłego czytania mojej aplikacji na Gamemaster'a.

Proszę o dokładne zapoznanie się z treścią podania.

Kilka zdań o mojej osobie.

Mam na imię Kamil. Jestem studentem na wydziale socjologii w UG. Urodziłem się 17 lipca 1993 roku, więc mam już 21 lat. Interesuję się motoryzacją, informatyką oraz sportem. Cechuje mnie dobroduszność, cierpliwość oraz uczciwość. Moimi mocnymi stronami są support, zarządzanie, organizacja oraz administracja. Rzetelnie i dokładnie wykonuję swoje obowiązki oraz jestem dobrym uczniem. Chętnie pomagam innym oraz stanowczo idę przez życie.

Moje doświadczenie.

Pełniłem funkcję Gamemaster'a na kilku dedykowanych serwerach Metin2. Miałem również własny projekt serwera, lecz odpuściłem sobie kontynuować go, ponieważ nie miało to niestety sensu. Potrafię tworzyć fora internetowe, w pełni je skonfigurować oraz zmodernizować jego funkcje. Moderatorem forum byłem kilkanaście razy, a w dodatku posiadałem kilka własnych forów. Miałem również własny serwer Minecraft, który przyniósł mi ciekawe dochody oraz był porządnie ustawiony.

Obowiązki Gamemaster'a według mnie.

Obowiązki Gamemaster'a wyobrażam sobie następująco:

-dobry kontakt z administracją serwera,

-utrzymywanie porządku na serwerze, jak i na forum/ts,

-godne reprezentowanie serwera,