Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dylemat ~ sprawy życiowe

Penero

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam 17 lat, w czerwcu będzie 18

Aktualnie jestem w II kl technikum ekonomicznego (technikum 4 letnie)

Zastanawiam się nad swoją przyszłością ponieważ nie chce mi się już chodzić do szkoły :)

w tym roku szkolnym w ciagu tygodnia jestem w szkole max 3 razy

kompletnie nie chce mi się uczyć..

Nie wiem nawet czy zdam bo jak mówiłem nie chce mi się uczyć tych poj3banych zadań

prawie na każdej lekcji mam czarną magie :)

z matmy są zadania z kosmosu nie wiem komu się to w życiu przyda bo raczej nikomu :)

egzamin zawodowy mam rozdzilony na 2 etapy

w 3 klasie cześć egzaminu i w 4 kl reszte.

To tak na wstępie się rozpisałem, a teraz przejdźmy do konkretów.

Mam w Anglii wujaszka który pomógłby mi się tam ogarnąć i znalazłby mi prace.

Teraz się zastanawiam czy siedzieć w Polsce, skończyć JAKOŚ tą szkołę i być bezrobotnym czy jechać do Anglii na rok, dwa może trzy :D zarobić troche kasy i otworzyć jakiś biznes w Polsce?

Jest nawet opcja że pojade tam razem z bratem i ziomkiem wtedy czynsz za mieszkanie rozłożymy na 3 lub 4 (ch*j wie ilu nas tam pojedzie bo chętnych by nie brakowało)

Co byście zrobili na moim miejscu?

Uczyć się i zarabiać marne pieniądze czy jechać do Anglii bez szkoły i żyć jak w raju?

Oczywiście tak jak mówiłem nie chce jechać tam na stałe tylko na pare lat żeby zarobić hajsy i otworzyć jakiś biznes w Polsce?

Opublikowano