Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Z: Poszukuję GM! / Chce Zostać GM!

Gość Mounthains

Rekomendowane odpowiedzi

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Ja chciałbym zlozyć,podanie. ;D O GM . CI KTORZY CHCĄ PISAĆ NA GG 21098362

OTO ONE:

Witam chce złożyć podanie o GM. Gram w metin2 PL od 2008 roku wbiłem 87 lvl poczym sprzedałem postać Mam wystarczającą wiedzę Metin2,Zasadach gry, Forum oraz strukturze teamu , Znam bardzo dużo komend /setskskillother <nick gracza> 1 59 na skila , /polyitem 502 np na marmur dzikiego sługi , /item 149 np na bojowy 9 umiem dawać kasę np : setLoQBega gold 20000000000 i tez odbugować kasę , jestem sumienny.,sprawiedliwy,cierpliwy umiem zachować dystans. potrafię zrobić duży event zależy tez od servera . jestem lubiany przez graczy nie rozdaje Eq no chyba ze dostane polecenie od Głównego Admina , itd.Miałem już GM i 10 razy i nie było na mnie skarg , mam 17 lat aktualnie gram w metin2 , Coda2 ,Call Of Duty 3 jako GM jak już mówiłem mam 17 lat i i mam wiele wolnego czasu w dni szkoły od 14 do 1,2 w nocy a w Weekendy wole nie mówić bardzo dużo czasu od 8:00 do rana ;D.Uważam się za osobę której można powierzyć odpowiedzialne zadanie i obdarzyć zaufaniem Mianowicie GM .

Opublikowano

Oferuję swoją pomoc

gg- 9275422

email- [email protected] (Raz na tydzień sprawdzam)

Przygody z metinem od czerwca 2008r PL- 48lvl na twierdzy i bardzo dużo mniejszych lvli na innych serwerach, chińskie- 99 lvl SDLONGJU S2

Rozpoznawanie hacków: średnie

botów: niskie