Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowa Tibia, a wbijanie skilli

- BANED -

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem początkującym w świecie tibii i pierwsze co to wziąłem się za ogarnianie poradników z których dowiedziałem się że skill u knighta to podstawa. Przeglądałem sporo tabelek i stwierdziłem że powinienem na 20lvl wbić skille ok. 65. Jednak nie jest to takie proste grając na FACCu, jeszcze gdy na expowisku lata kilku graczy.

Gdzieś jednak wyczytałem że za zdobycie lvl też zwiększa się atak, tyle że za lvl atak zwiększa się o 2%, a za skill lvl 3%. Czy to prawda? Jeśli tak to moim zdaniem nie ma sensu trenować na niskich poziomach do takich wysokich skilli jeśli wbicie poziomu doświadczenia zajmuje ok. 1h, a wbicie skilla ok. 2h z hakiem.

Co o tym myślicie? Czy wzorce typu 20lv - 65/65, 30lvl - 75/75 mają jeszcze sens?

Opublikowano

Tak, na 20 lvl knightem ze skillami 100/100 możesz expić na dragach na luzie, a 45 knight z 60/60 ma problemy tam.

Opublikowano

Tylko że zamiast marnować mnóstwo czasu na wbijanie skilli 100/100 można expić i przez ten czas wbije się spory poziom co zwiększy możliwości wyboru broni, podniesie hp / mp, zarobi się trochę golda i w trakcie expienia skille też się conieco podniosą.

Opublikowano

Nie chcesz to nie, jeżeli nie chcesz to i tak Cie nie zmuszę, tylko pamiętaj, mam większe doświadczenie w tej grze.

Opublikowano

Nie chciałem nikogo urazić, ale mam pomysł jak przyśpieszyć rozwój postaci, a przynajmniej nie robić z gry monotonnej nudy.