Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Osoba znająca się na HTML itd.

xLateray

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

poszukuję osoby, która dobrze ogarnia HTML, CSS i ogólne kody.

Potrzebuję takiej osoby na kontakt na GG, aby była w stanie pomóc mi ze stronką, którą buduję.

Takiej osobie oferować mogę za to reklamę na mojej stronie, będzie ona mocno wyreklamowana.

Z racji, że jestem grafikiem, nie koderem, uczę się dopiero tworzyć takie rzeczy.

Zapraszam tutaj w komentarzach chętnych bądź do mnie na PW, GG - 32323278.

ViaCamp - Tematyczne Kolonie i  Obozy Młodzieżowe  na Mazurach

Obóz Paintballowy • Obóz Quadowy • Obóz Gokartowo - Quadowy • Obóz Sportów Wodnych • Obóz z Psem  

• Obóz Przygodowy • Obóz Wypoczynkowy • Obóz Dla Dzieci • Obóz Młodego Kadrowicza • Rejsy Żeglarskie

Opublikowano

Opisz co wymagasz od takiego kodera nikt w ciemno nie napisze. Co do wynagrodzenia to szanujacy się koder woli zapłatę a nie za pol darmo pracować...

Tworzę strony internetowe.

Sklepy Minecraft, CMS-y, fora itp.

Opublikowano

Tak jak wcześniej napisałem, jeżeli jestem w stanie pomóc, to mógłbym to wykonać za darmo, ponieważ chcę wyrobić sobie dobrą reputację na mpcforum. Skontaktuję się z tobą przez gadu-gadu. Jestem cały czas do twojej dyspozycji pod numerem 51395028.

Opublikowano

@gredier co ma reputacja do postów? Jedni mają 1000 postów brak reputacji a inni z 50 i juz pomogli wielu ludziom.

@topic

Jak coś odezwij sie tez do mnie. UWAGA! pomoge ale nie napisze gotowca. Sam z siebie musisz juz ogarniać troche.