Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier !

TheKapi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Chciałbym kupić komputer stacjonarny głównie do gier, mój budżet to około 2000zł  nie znam się na tym czy moglibyście mi coś polecić bądź powiedzieć na co zwrócić uwagę przy wyborze ?

Opublikowano

Zależy w jakie gry będziesz grał. Ale zwróć głównie uwagę na procesor, kartę graficzną i Ram, a także na resztę podzespołów.

Proponuję taki zestaw:

Intel Core i3-4130
MSI H81M-E33 Sc
Crucial Ballistix 8GB  DDR3
Dysk Seagate 1TB SATAIII
 Corsair VS 450W ATX

Vertex3D R9 270X GAMING

Koszt wychodzi około 2000 zł. Nie ma tutaj obudowy jak na razie jakby co zedytuje później ;)

Opublikowano

Ok, uważasz że lepiej i taniej jest złożyć komputer? 

A i czy była by karta graficzna w niższej cenie ?

Nie jestem wymagającym graczem, zależy mi żeby poszła fifa 15 bf4 nawet nie na średnich : )

Opublikowano

Zamiast grafy bierz GTX750, mniej wydajny ale za to bardziej energooszczędny. Polecam jesli chcesz zbic cene. Choc r9 270X to jedna z najlepszych grafik na rynku z tak duzym wspolczynnikiem cena/wydajnosc.

Opublikowano

Właśnie zastanawiałem się nad GTX 750 a jak coś to zwracać uwagę na firmę wykonania karty ? A jak tak to jakie polecacie , Asua MSI, GIGABYTE ?

Przepraszam że być może o tak banalne rzeczy ale nie znam się dobrze a chciałbym coś wiedzieć ! ;)

Opublikowano