Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier - budżet 2850zł

NDKus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Przybyłem tu aby zasięgnąć porady specjalistów w związku z składaniem komputera. Nie jestem osobą zieloną w tym temacie ,aczkolwiek nie zbyt sobie ufam + chyba mam tendencje do wybierania drogich komponentów w przekonaniu "droższe = lepsze" ,co nie zawsze musi być prawdą. Możecie to zobaczyć na załączonym obrazku:

http://zapodaj.net/images/d3a201903c440.png (moje "dzieło" - z tym ,że zasilacz później wymieniłem na 550w). Doszły mnie też słuchy ,że komputronik się ceni i można te komponenty dostać taniej. Zdałem sobie z tego sprawę gdy zobaczyłem to: http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/jaki_komputer_kupic_zestawy_komputerowe_na_sierpien_2014?page=0,11 - i tak się tu znalazłem. Nie przypadkowo w moim zestawie nie zamieściłem napędów. Dokupie je potem a póki co zamontuje od starego komputera ,aby zwyczajnie mieć go szybciej (z tym moim powoli dostaje do bani).

Tak jak w temacie ma to być komputer do gier. Chciałbym grać w bf'a 3 (a potem może i 4) na takich detalach na jakie pozwala mój budżet. Fajnie by było gdyby procek został równie mocny. Karta graficzna 2-3gb ; 8gb ramu. Jeśli macie jakąś inna wizje to chętnie wysłucham :). Budżet 2850zł  ,proszę złóżcie z tego coś czym pokażecie mi jaki syf złożyłem na zdjęciu umieszczonym wyżej ;p. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam :). Czekam na porady

Opublikowano