Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Build LK i porady

Pikaciu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Atrybut - na PvE to właściwie obojętne, ja bym jednak wybrał potrójny ogień, bo dmg jest dobre. Możesz też iść w lód, obniżona obrona to też coś.

Slotowanie - wszystkie rodzaje szybkości na jakieś 20%-22%, najlepiej zastosować duale ;p Gdy tyle osiągniesz - kryt.

EQ... Smoczy set, bo kryt. Może też połączyć 4 części smoczego i 2 altery, to wtedy dostaniesz SA + kryta.

Na Elswordzie nie znam się za bardzo, ale ten build raczej będzie git:

http://brokendisc.web.fc2.com/elsword/skillsimulator/English/revamp2/sk.html?700001010000200000000100200108170000161400001200111100000700000606000402

QtiV6xY.gif

Opublikowano

Duale to rodzaj kamieni... Magiczny kamień -> Nadzwyczajny Mag. kamień -> Mag. kamień 1 klasy -> duale (np.: szybkości, gniewu) , a co do szybkości to masz szyb. ataku i poruszania które masz dobić do 20%-22% (jak pisze KlauS czyli ok. 1,8k-2k), staty zobaczysz pod U jak coś :v

elsword_raven___signature_by_berserker43

Opublikowano

Skąd mogę dostać te duale?

Chodząc na Sekretne Plansze, a dokładniej zbierając składnik Vesbit (Bethbite), który to dropi. Warto też chodzić na Lutosy - większy drop. 

Plansze dostępne od poziomu 65.

Dualny kamień na krytyk:

SDR2.png

Lektura po angielsku:

http://elwiki.net/w/The_Evolution/3_-_Secret_Dungeon_Reorganization