Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy ten zasilacz pasuje do karty graficznej?

Ɲestlee

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Zamówiłem kartę o pełnej nazwie: AMD Radeon XFX HD6870 Dual Heatpipe 1GB BCM
Muszę do niej dokupić zasilacz. Polecono mi ten: SilentiumPC Vero L1 500W 80Plus
I tu pytanie. Czy ten zasilacz uciągnie kartę? Czy wszystko na 100% da się podłączyć?
Karta ma chyba TDP poziomu 150 ale będzie używana tylko do gier i to nie jakichś super wymagających póki co. Chyba ma także złącze PCI-Express ale nie znam się kompletnie na tym.
Co do reszty sprzętu:
Procesor: AMD Phenom II x4 940
MoBo: ASUS M4A78 PRO
Monitor: BenQ G2220HDA
Stacja dysków: Samsung Super WriteMaster
Dysk: Samsung HD502HI

Z góry dzięki za pomoc. W razie pytań piszcie.

4043121350.png

Opublikowano

Jak nie Thermaltake to Corsair VS450. Można też poszukać używanych OCZ na Allegro. Swojego czasu były jednymi z lepszych propozycji na rynku. A zabezpieczenia na Vero gówno znaczą zważając na jakość z jaką jest robiony.

CPU Intel Core i7 3770K GPU SLI EVGA GTX 780 ACX SC RAM 4x4GB Corsair Dominator Platinum 16GB MOBO Asus Sabertooth Z77 COOLER CPU NZXT Kraken X60 @ Akasa Apache 140mm x2 SSD Plextor M5S 128GB + Curcial M550 128GB HDD WD Green 2x2TB PSU Seasonic Platinum 860W CASE NZXT H630

Kopsnij PLUSIKA :)

Opublikowano

Jakiś czas temu gdy sam kompletowałem sobie części odradzano Mi SilentiumPC a właśnie polecano Thermaltake.

Opublikowano