Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Budda nie może znaleźć drogi.

Izerelicz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam - z gory ostrzegam ze jestem kąpletnie zielony

zainstalowalem DB krok po kroku jak w poradniku na tej stronie, wszystko działa piękknie

profile wziolem z oficjalnego forum buddy ( royal ring farming ) i bot tak jak by działa ale czesto sie zdaza ze jak odkryje wiekszą czesc mapy to zaczyna biegac w kolko, a krolowa pajakow to dla niego nie osiągalne zlecenie :( włoczy mi sie w tych tubelach godzinami to samo na profilu do riftow

wiecie jak temu zaradzić albo zrobić cokolwiek by bot działa plynnie a nie robił duże kulka?

z gory dzieki za odp

Opublikowano

a polecasz jakiś dobry profil bym mógł porównać działanie z nim i bez niego?

mam trinity w settings a mimo tego i tak nie działaja mi 2 czolowe profile z glownej strony db i profil od ciebie z poradnika na farme actu 1:(

teraz bot sie zacią w crypcie, zabił cel i mooby ale sie po niej dalej włoczył :(

Opublikowano

Większość profili z mojego poradnika są już średnio aktualne.

Ściągnij ten plugin:

https://www.thebuddyforum.com/demonbuddy-forum/plugins/trinity/152028-ezupdater-plugin-updater.html

automatycznie ściągną Ci się 3 paczki najbardziej wartościowych profili do folderu Profiles.

66j32w.jpg

Sprawdź mój tutorial na temat demonbuddy!

Nie odpowiadam na wiadomości prywatne.

Opublikowano

DZIĘKI WIELKIE ! :) juz sie biore za testy