Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ta karta dźwiękowa a zakup dobrych słuchawek

Szteker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Otóż nie znam się zbytnio na kartach dźwiękowych i mam pytanie, a mianowicie aida64 wyświetlił mi jako kartę dźwiękową ATI Radeon HDMI oraz integrę Realtek ALC887, nie wiem czy są dobre i nie wiem czy kupować pod to jakieś dobre słuchawki do gier za cenę sklepową 300+, sklepową bo będę używane kupować więc mnie taniej wyjdzie, ale nie wiem czy jest sens nabywania jeśli karta dźwiękowa nie udźwignie ich mocy. Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam

PS: Co powiecie na to?

i na to

http://allegro.pl/sluchawki-sennheiser-hd555-poprzedniki-hd558-i4505991782.html

i na to - Audio Technica ATH-TAD400

Opublikowano

Po pierwsze - integra nie ogarnie dobrych słuchawek, odczujesz dużą różnicę, jeśli kupisz lepszą dźwiękówkę.

Po drugie - podaj budżet na słuchawki i swoje preferencje. Lubisz bas, wokal czy wysokie tony ? Detaliczność, dobrą separację np. instrumentów, dobrą przestrzenność ?

Opublikowano

1. Hmm, a dużo kosztowałaby nowa dość dobra karta dźwiękowa? (dodam, że rozmyślam nad zakupem mixera - do 500 zł, ponieważ chcę się powoli uczyć masteringu muzycznego, ale nie wiem czy to ma sens, jeśli na kartę dźwiękową musiałbym wydać np 1000 zł)