Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę GM na dedykowanym serwerze.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skromne przedstawienie..

Cześć! Nazywam się Patryk, pochodzę z województwa Lubuskiego i w tym roku obchodzę swoje 18-ste urodziny. Moim wielkim hobby tak jak większości jest piłka nożna, a w wolnych chwilach lubię posłuchać muzyki, pograć w ciekawe gry czy chociażby wykonać jakieś zlecenie graficzne. W Metina gram około 4 lata, natomiast tworzeniem grafiki zajmuję się od ponad 6 miesięcy. Myślę, że to na tyle, więcej dowiecie się o mnie w dalszej części wątku.

Kilka słów o mojej osobie..

Jestem bardzo sympatyczną osobą i nawiązywanie znajomości z graczami to dla mnie żaden problem, a sama przyjemność.

Jeżeli już się za co coś wezmę to muszę to skończyć i zawsze staram się, aby było to zrobione raz, a porządnie. 

Nie boję się wyzwań, zawsze chętnie próbuję swoich sił w czymś z czym dotychczas nie miałem do czynienia.

Z reguły jestem bardzo wyrozumiały i w każdej sytuacji staram się szukać łagodnego wyjścia. Jednak jeżeli ktoś umyślnie to wykorzystuje potrafię być również bardzo surowy.

Uważam, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście i staram się szukać tego najodpowiedniejszego.

Nigdy nie staram się robić sobie wrogów, raczej wolę wyjaśniać sobie wszystko poprzez TS'a.

Doświadczenie..

To bardziej związane z posadą Game Mastera: