Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Plugin na klasy.

Gość Bylduda

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukam moda czy plugina (nie znam się..), żeby były jakieś wyzwania.

Czy to może PVP jakieś, abo żeby klasy były i można było expic i z jednymi zrobić gildie i toczyć walkę z drugimi.

Może jakiś RPG, czy survival game.

Może się źle wyraziłem, ale wiecie o co chodzi - o dobrą zabawę.

Najlepiej żeby ten plugin czy mod byłby do pobrania, a nie serwer, nie chcę aby inni ingerowali w grę z przyjaciółmi, ale nie mówię nie :D

Opublikowano

Nic nie zrozumiałem, wyjaśnij dogłębnie o co ci chodzi.

No żeby z kolegami zagrać, ale nie tak..wiesz... no w zwyczajnym trybie.

Nie jestem wielkim znawcą MInecrafta.

Jakieś RPG mody są może czy Survival Game - widziałem kiedyś coś takiego.

Opublikowano

Jezeli chcesz pograć z kolegami w survival ale np z cuboidami to zastosuj plugin OpenGuild. Napisz na pw, jeżeli będę miał znajomość pluginów, o które ci chodzi moglbym zrobic ci małą paczkę.

✐ Jeśli pomogłem daj like'a! 

Opublikowano

Dobra. Na singlu z kumplami pluginów nie odpalisz. Potrzebujesz serwer. Rozumiem, że ma być niepubliczny. W takim razie albo stawiam na kompie według poradnika (wpisz w google "jak postawić serwer minecraft", lub coś podobnego), albo wykup serwer ze slotami (wpisz w google "serwerownie minecraft", lub coś podobnego). Dodatkowo zdecyduj się co chcesz i to tez wygooglaj.

Uczeń
Opublikowano