Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czy ten dedyk jest dobry?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam do was pytanie ponieważ nie znam się zbytnio na dedykach to chciałbym się dowiedzieć czy dobry jest ten server : http://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/hosting/2014-HOST-32.xml#opcje, a drugie pytanie ode mnie czy ludzie wolą servery easy(250lvl) , medium(135lvl) czy hard(105lvl) ?.Czekam na odpowiedzi dam like,y pzdr.

P.S: jak zły dział prosiłbym o przeniesienie.

Opublikowano

Dobry jest.

Nie wiem jaki serwer wolą ludzie, ale serwerów easy jest od cholery. Ja osobiście chciałbym harda. Starego dobrego pl jaki był w 2010 roku. Więc ja osobiście harda.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opublikowano

Właśnie zaczołem robić server i właśnie chciałem zrobić server max lvl 135 taki nie medium może troche pod harda  by podchodził,chodzi o to żeby była dłuższa przygoda bo na easy niektóry jak grałem to tydzien i miałem 207 lvl prawie max....;d

Opublikowano

Właśnie to mi stoji na drodze i nie wiem co wybrać easy vs medium

Zawsze możesz popytać użytkowników/graczy o ich zdania.

U góry masz temacik, w którym możesz napisać, jeśli masz dużo czasu to 

dobrym rozwiązaniem jest też wejście na jakiś spory serwer i pytanie graczy o ich zdanie,

ale możesz również zadawać takie pytania poprzez PW do użytkowników u Nas na forum :)

Opublikowano

Zawsze możesz popytać użytkowników/graczy o ich zdania.

U góry masz temacik, w którym możesz napisać, jeśli masz dużo czasu to