Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Witam, użytkowników MPCforum.pl

GaMeMiKi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

icon.png

O Mnie

Skoro tutaj jesteś, to znaczy że chcesz się dowiedzieć o mnie czegoś więcej.

Z wykształcenia i zamiłowania jestem Uczniem. Od kilku lat do moich zainteresowań dołączyły gry typu Minecraft. W sekrecie mogę Ci powiedzieć, że są one moją największą miłością i jednocześnie uzależnieniem. W związku z tym, że nie codziennie mogę zmusić kogoś z mojego otoczenia do grania. Pomyślałem, że skoro nie mogę grać to będę o grach pisać. Może to w jakiś sposób ukoi mój minecraftowy głód.

Gry typu minecraft tak naprawdę były w moim życiu zawsze. Jako dziecko grałam w Lego, AOE - Age Of Empires i inne gry, które wówczas można było kupić. Obecnie kiedy mówię o swojej pasji często spotykam się ze zdziwieniem – Gry typu Minecraft?! Aha! Age Of Empires i Lego ? Na szczęście współczesne gry są o wiele bardziej skomplikowane.

5 cech gier, zachęcających mnie do kupna

wykonanie/grafika – jeśli gra jest ozdobiona świetnymi kolorowymi ilustracjami to jest to dla mnie poważna zachęta aby ją mieć,

różne drogi do zwycięstwa – bardzo cieszy mnie odkrywanie w jednej grze różnych strategii na wygraną,

klimat – jest to rzecz bardzo umowna, niektóre gry po prostu go mają i od samego początku grze towarzyszą emocje, w innych znów kompletnie go nie czuć,