Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Roaming - internet

recelo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka wybieram się niedługo za granicę tego pięknego kraju mlekiem i miodem płynącego i chciałem się was zapytać o internet tam gdyż mam kartę z Plusa i co miesiąc kupuje sobie internet bez ograniczeń na cały miesiąc i chciałem się zapytać czy ten pakiet dalej będzie bo przekroczeniu granicy czy nie? bo słyszałem że ceny za internet za granicą są kosmiczne. Pytam bo jestem zielony jeśli chodzi o sieci komórkowe zasady oferty itp.

2nbcax2.jpg

Opublikowano

Polecam kupić starter za 5 euro jak już będziesz na miejscu :) Przynajmniej nie będziesz musiał się martwić o haj$$y. Roaming jest bardzo drogi. Niedługo mają go zdjąć na terenie całej europy i stawki będą normalne. I nie, pakiet jest tylko w Polsce, za granicą płacisz wg. stawki

Opublikowano

Jadę tylko na 2 tygodnie więc nie opłaca się kupować startera :P

Dzięki za odp myślałem że nikt nie wie :D można zamknąć temat :)

2nbcax2.jpg

Opublikowano

Jeśli masz telefon z Wifi to najlepiej szukać niezabezpieczonych sieci. Ja tak sobie radziłem przez trzy tygodnie na Zachodzie. Aha, i wcześniej włącz tryb samolotowy, bo jak zerwie połączenie to wtedy ciągnie normalnie przez roaming.

reklamy nie są tu mile widziane

Opublikowano

Roaming ostatnio potaniał, ale to tez zależy od kraju. Jechałem przez Serbię gdzie 1MB kosztował ponad 20 zł :) dlatego tak jak ktoś mówił, kup starter na miejscu.

apple.png

Zarchiwizowany