Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pad do pc dla początkującego w fife

LegosPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano szukam bardzo taniego ale dobrego pada żeby pograć w fife , jestem początkującym dlatego nie chce kupować odrazu np od xboxa , bo jak mi się nie spodoba to proste pad by się kurzył

Opublikowano

Bardzo tani to znaczy ile?

GPU: AMD Sapphire HD7770 1GB GDDR5 | CPU: Intel Quad Q6600 @2.4Ghz | RAM: 4GB DDR2 800Mhz | PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W | MOBO: Gigabyte G32M-S2C | Obudowa: Zalman Z3 Plus | Chłodzenie: SilentiumPC Spartan 3 LT

Opublikowano

Wystarczy Ci jakikolwiek pad, który jest kompatybilny z Twoim systemem operacyjnym. Konfigurację klawiszy możesz ustawić za pomocą programy X360ce. Kopiujesz pliki z ustawieniami do folderu z grą i odpalasz. 

Przyciski na ekranie będą wtedy wyglądać jak z pada od Xbox'a, jednak można łatwo znaleźć tekstury przycisków pada od konsoli Sony, więc większego problemu z tym nie będzie.