Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier. 3,300 zł

wojtaseq13

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie :) 

Czy polecicie mi jak złożyć swojego pierwszego blaszaka do gier przeznaczam na niego około 3,300 zł :)

Za bardzo nie znam się na tym, ale troszkę poszperałem w internecie i oczekuję takich wymagań np. by pociągnął mi komputer takiego BF4 na maksymalnych ustawieniach :) pozdrawiam

Coś w tym stylu ja myślę :) ale proszę o wasze propozycje.

Jakiś procesor 4 rdzeniowy intel core i7

Karte graficzną GTX 660

Min 8 gb ram 

+ ładna obudowa

+ oczywiście płyta główna , zasilacz , napęd , dysk twardy ( i nw czy płyte główną czy Płyta główna jest wraz z procesorem ) Przepraszam ziomeczki zabardzo się nie znam :)

Oczywiście żeby ten cały sprzęt wymieniony powyżej był cały kompatybliny.  Oczywiście chcę na tym komputerze Windows 8

Jeśli pomogłem licze na " + "

Opublikowano

Jeżeli OC to chipset musi być H87 (te droższe modele mają możliwość OC) albo jakiś Z9x

można coś prościej ? bo jestem początkującym w sprawie komputerów ...

gtx 770 zamiebilbym na club3 280x, jezeli zamierzasz podkrecac to podstawka do wymiany

raczej nie zamierzam podkręcać :P   

Czy ten mój sprzęt będzie kompatybilny wszystko git

@ EDIT

Ilość pamięci ram np 4 a 2 w karcie graficznej co to daje ? ?? 

I prędkość przesyłania 512 a 256 ?

Opublikowano

Podałeś zestaw z procesorem który ma " K " czyli do OC, ale na tej płycie nie będziesz mógł go podkręcić.