Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytania Sytuacja na PL'u.

Freszer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano, w Metina gram od 2009 roku. Kiedyś było świetnie, zakończyłem grać na PL'u w 2011 roku, grając na privach. Teraz gdzieś tak od roku porządnie w Metina nie grałem, więc chce wrócić na PL. Ogólnym powodem jest nuda i sentyment do gry.

Zaznaczam, że zamierzam rozpocząć grę na TBD.

1. W którym królestwie gra najwięcej ludzi? (Zgaduję, że w Jinno, jak wygląda sytuacja w moim kochanym Chunjo?)

2. Jaką postacią najlepiej zagrać? (Myślę nad mentalem, bo dawno nim nie grałem - ogólnie to cały czas raz WP, raz body) Podajcie plusy i minusy postaci, chcę żeby było dosyć tanie ku i w miarę tanie eq.

3. Jak najlepiej zarobić na początku gry? Zaznaczam, że zaczynam od totalnego zera bez żadnej pomocy. Zastanawiam się nad wbiciem 30 levela jakimś noob charem i bocenie na fishbocie.

4. Działa jeszcze kamer mod na PL'u? Warto bocić czy admini bardziej pilnują?

5. Jak możecie to dodajcie coś na koniec, o ile jest co.

Dzięki za odpowiedzi, nagradzam lajkami. 

Opublikowano

Siemano, w Metina gram od 2009 roku. Kiedyś było świetnie, zakończyłem grać na PL'u w 2011 roku, grając na privach. Teraz gdzieś tak od roku porządnie w Metina nie grałem, więc chce wrócić na PL. Ogólnym powodem jest nuda i sentyment do gry.

Zaznaczam, że zamierzam rozpocząć grę na TBD.