Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zrobić launcher na dedyk na czystym kliencie 2011/2012

Gość LastPhoenix450

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jeśli chodzi o metina i wszelakie jego edytowanie jestem zielony. Co nie oznacza ,że nie jestem w stanie intuicyjnych rzeczy się domyślać.

Tak więc mam pewien serwer prywatny. Mam też pewnego czita, który działa wszędzie tylko nie na kliencie tego serwera ponieważ jest tak przerobiony, że

hack ten zwyczajnie nie jest w stanie na nim poprawnie pracować.

Serwer jest na SF 2011.

I teraz potrzebuje do czystego klienta 2011/2012 włożyć launcher żebym mógł się połączyć z tym serwerem przez czystego klienta i bocić.

Znam adresy ip chaneli i porty. Znam też pongi i inne rzeczy. Serwer ten znajduje się w kamermodzie sf 2011 tak więc nie ma z tym problemu.

Uprzedzając niektóre odpowiedzi zaznaczam ,że czit ten nie jest kompatybilny ani z kamermodem ani z innym cudami.

Reasumując mam hacka, który nie działa na kliencie danego serwera i potrzebuję stworzyć launcher do czystego klienta 2011/2012.

Serwer jest na SF 2011. Mam IP i  porty kanałów.

Na forum nie mogłem znaleźć niczego same tutoriale hamachi albo wygasłe linki.

Proszę nie proponować mi alternatyw bo za hacka już zapłaciłem ( xD) i zależy mi na nim.

Odwdzięczę się limitem (albo kilkoma) i piąteczką na profilu.

Pozdrawiam.

Cóż rozwiązałem problem używając launchera z epvp niby na sf 2010 ... przynajmniej działa :)

Przepraszam za kłopot, trzy godzinki i rozwiązałem jakoś ten problem.