Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne]Hack na sm

Piczuch05

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.
Zapewne weszliście tu z myślą że to kolejny toll i chcecie mnie pojechać.
Otóż mylicie się.
Jestem web developerem i programistą i od kilku tygodni męczę się z zabezpieczeniami metina.
Niestety nie udało się się znaleść żadnej dziury w grze ale niespodzianka spotkała mnie na ich stronie.
W końcu udało mi się skończyć i mogę z dumą ogłosić że istnieje hack na smocze monety.
Pomyślisz - muszę coś pobrać,na pewno wirus!
Hack ten jest oparty na stronie internetowej więc nic nie musisz pobierać!
I teraz pojawia się moje pytanie: ile powinienem brać za kody? Jestem w trakcie tworzenia automatycznego generatora.
Za pomoc rozdam trochę kodów.
Pozdrawiam 

Opublikowano

Za kody 1/3 albo 1/2 ceny sm. Nikt nie będzie przepłacał skoro może mieć to samo i to legalnie.

Na moje to jesteś następną osobą która robi sobie jaja ;)

Pozdrawiam również 

Opublikowano

Witajcie.

Zapewne weszliście tu z myślą że to kolejny toll i chcecie mnie pojechać.

Otóż mylicie się.

Jestem web developerem i programistą i od kilku tygodni męczę się z zabezpieczeniami metina.

Niestety nie udało się się znaleść żadnej dziury w grze ale niespodzianka spotkała mnie na ich stronie.

W końcu udało mi się skończyć i mogę z dumą ogłosić że istnieje hack na smocze monety.

Pomyślisz - muszę coś pobrać,na pewno wirus!

Hack ten jest oparty na stronie internetowej więc nic nie musisz pobierać!