Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Problem ze sformatowaniem dysku

Juri.

Pytanie

Opublikowano

Cześć, mam spory problem z dyskiem mianowicie:

472161405698503386806.jpg

Pozostawcie to bez komentarza, nie w tym problem. Nie mam już co usunąć, zostały same ukryte foldery, nie wiem, nie znam się. Wole sformatować dysk, ale tu pojawia się problem.

Mam laptopa HP Compaq 6720s i nie da się odpalić płyty. Z CD-Romem jest all ok, jak coś instalowałem to działało. Z Płytką to samo - kilka dni temu instalowany był windows na innym kompie. W biosie mam ustawione, żeby jako 1 wczytywało (?) płytę.

Po ponownym uruchomieniu komputera, windows włącza się normalnie, próbowałem już wszystkiego... ;/ W czym może być problem?

Edit:

Tak mam boot menu (czy jakoś tak): http://scr.hu/1yc8/d6h1t

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra, postaram się znaleźć windowsa na 2 kompie i zgrać na pena. Później pokombinuję i mam nadzieję że na nowym systemie dam lajki...

Opublikowano

A nie lepiej od razu po uruchomieniu wcisnąć F12 albo F8 (nie pamiętam już :D) aby wejść do Boot menu i wybrać nośnik? :P

76561198001815076.png
Opublikowano

Użyj programu Easybcd zamiast wchodzić do biosu i się pierniczyć po prostu ustawisz aby przy starcie systemu mieć opcje uruchomienia instalki.

Problem z tym, że mam już ustawione od razu botowanie płyty... No nic, spróbuję tego programu.

Opublikowano

Zmień Optical Disk Drive na First.

Spróbuj zmienić Floppy boot na Disable, może to jakoś wymusi bootowanie z dysku.