Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Programowanie gier. Jak zacząć?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam do was pytanie, otóż chciałbym zglębić temat tworzenia gier

Chciałbym tworzyć gry, typu Flappy Bird czy One Finger Death Punch

I tu rodzi się pytanie. Od czego zacząć? :CCC
W tym temacie jestem konkretnie zielony.

Proszę powiedzieć, jakich języków najlepiej  żeby zaczął się uczyć.

Od którego zacząć, a na którym skończyć,

Dzięki wielkie za pomoc.

Pozdrawiam
Adrian.

Opublikowano

naucz sie jakiegos konkretnego jezyka programowania.

ja Ci polecam c++, ale od razu mowie ze nie nauczysz sie tego w tydzien. Przeczytac kurs nie problem, ale zapamietac, zrozumiec i umiec ja zastosowac to co innego

<>

Opublikowano

Czy mógłbyś mi doradzić jeszcze jakąś książkę o algorytmach?

nie mam żadnych informacji na ten temat, poszukaj na google na pewno coś się znajdzie

<>

Opublikowano

Czy mógłbyś mi doradzić jeszcze jakąś książkę o algorytmach?

Jakich algorytmach? Algorytmy teraz nie grają tutaj żadnej roli.

Tworzenie gier to sprawa złożona. Jeśli chcesz tworzyć gry z perspektywy programisty, to warto znać języki programowania. Niech będzie ten C++, dość często spotykany język w tworzeniu gier i silników do gier. W moim mniemaniu wszystko jedno od jakiego zaczniesz języka, chyba że targetujesz w jakąś konkretną platformę. Kurs dla zielonych do C++ jest tu:

cpp0x.pl