Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytania w sprawie konsoli PS3 oraz Xbox360

091

Rekomendowane odpowiedzi

Bywalec
Opublikowano

Jako, że w przyszłości mam zamiar uzbierać na PS3 i je kupić, mam małe pytanie.

Czy jest możliwość grania przykładowo w GTA/cod'a na ps3 z kimś kto ma xboxa? (jestem całkowicie zielony jeżeli chodzi o wszystko związane z konsolami)

Drugą rzeczą jest, chciałbym żeby płynnie chodziły mi gry takie jak COD, GTA etc, więc proszę o linki jakiego ps'a powinienem kupić. ;d

Bywalec
Opublikowano

Nie możesz grać z kimś, kto ma inną konsolę.

Okej, w takim razie wytłumaczy mi ktoś jak te bobki skkf bodajże i rezi (?) grali razem, skoro jeden ma ps'a, a drugi xbox'a?

Opublikowano

Okej, w takim razie wytłumaczy mi ktoś jak te bobki skkf bodajże i rezi (?) grali razem, skoro jeden ma ps'a, a drugi xbox'a?

Obaj mają zapewne ps3.

Pad reziego jest biały, dlatego może ci się wydawać, że jest on od xboxa.Może także mieć innego pada, który wygląda jak od xboxa (do ps3 da się podłączać nie oryginalne pady)

Bywalec
Opublikowano

Co do reziego to wyczytałem w komentarzach, że ma ps3, ale myślałem, że to właśnie skkf ma xbox'a.

Cieszyłbym się gdyby ktoś mi odpowiedział na 2 pytanie w 1 poście i na to jaką konsole ma skkf.

Opublikowano

Co do reziego to wyczytałem w komentarzach, że ma ps3, ale myślałem, że to właśnie skkf ma xbox'a.

Cieszyłbym się gdyby ktoś mi odpowiedział na 2 pytanie w 1 poście i na to jaką konsole ma skkf.