Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Xenobot - Pomoc.

apolounis

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Jak w temacie planuje rozpocząć przygodę z XENOBOTEM i szukam jednej miłej duszyczki która byłaby w stanie wytłumaczyć mi jak się za to zabrać. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach a w internecie spędziłem mnóstwo godzin bez żadnej odpowiedzi. Zwracam się do was o pomoc,będę naprawdę bardzo wdzięczny. Osoby zainteresowane zapraszam,skontaktujemy się przez GG/Skype/TS3 lub whatever.
Pozdrawiam serdecznie i liczę na jakiś feed back.

Opublikowano

qxv1fr.jpg

by NovusOrdo

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt. ~Mark Twain

Opublikowano

Dawno nie używałem xenobota, ale jeżeli potrzebujesz pomocy to postaram ci się pomóc.

Napisz dokładnie w czym masz problem, czego nie rozumiesz itp.

qxv1fr.jpg

by NovusOrdo

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt. ~Mark Twain

Opublikowano

Jasne ,dzięki za zaangażowanie. Dam znać jak nie będę czegoś wiedział. A tak wgl to skąd mogę pobrać najnowszego Xenobota bo mam scrackowanego ale na poprzednią wersję Tibii.

@Edit
no i generalnie problem mam na samym początku bo po zainjectowaniu bota ,klikaniu prawego przycisku na szarych paskach nic sie nie dzieje. ... Jeżeli znajdziesz chwilę możemy zgadać się na jakimś TS3 czy Skypie,

Opublikowano