Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Oferuje poczontkującego grafika na Twuj serwer!

aplikacje0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam od pewnego czasu zajmuje sie grafikom kumputerowom - jak mozna zauwarzyc jestem poczontkujacym grafikiem, jezeli chcial bys moje oferty na twuj serwer to mozesz pisac smialo na mojom prywatna wiadomosc. kontakt - prywatna wiadomosc prubki prac 1png_ewexxhr.png 2png_ewexxhn.png

Opublikowano

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH.

K***a xD Grafika the best, w paincie początkujący xddd i jeszcze ta ortografia GRATY GRATY.

ahahahhahhahahahahahah

389218770_co_to_kurwa_jest.jpg

Wejdź na naszego FanPage'a i daj lajka, śledź nas na bieżąco!

Nowy serwer metin2, już wkrótce !

Link w profilu :)

Opublikowano

dlaczego zamknonc temat? mam 18 lat chodze do technikum

18 LAT? TO ORTOGRAFI CIE CHYBA UCZYŁ BILLADEN JAK NA MURZYNY POLOWAŁ.

Wejdź na naszego FanPage'a i daj lajka, śledź nas na bieżąco!

Nowy serwer metin2, już wkrótce !

Link w profilu :)

Opublikowano

21552_22_500_Co-To-Ma-Byc.jpg

to lepiej idz kop doły

Chcesz abym przeczytał twojego posta dodaj mój nick ;)

Szukam pracy­

9704614430021861204355.png

Opublikowano

18 LAT? TO ORTOGRAFI CIE CHYBA UCZYŁ BILLADEN JAK NA MURZYNY POLOWAŁ.

to jest troll

qxv1fr.jpg

by NovusOrdo

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt. ~Mark Twain

Opublikowano

to jest troll