Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w złożeniu komputera

DaN1o2pL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie , mam zamiar złożyć sobie komputer od 0 , mój budżet to mniej więcej 2000zł, komputer do gier od razu z jakąś myszką i klawiaturą (dla gracza).

Jestem trochę w tym zielony, więc jeśli można tłumaczyć jak dla amatora .. <3

PS: Aktualnie mam 9 letni komputer, może się coś z niego przydać ? 

Daję limity like za pomoc  :)

Opublikowano

Z tak starego raczej nic, no może napęd optyczny, jeśli na złączu SATA. Dysk masz pewnie mały.

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=87097&s=74018&s=78769&s=78629&s=60889&s=85773&s=72453&s=78672

I reszta na akcesoria, ale to już według uznania. Niestety zasilacz póki co niedostępny, możesz sobie przerzucić podzespoły na morele.net, chyba że nie śpieszy ci się z kupnem.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Z tak starego raczej nic, no może napęd optyczny, jeśli na złączu SATA. Dysk masz pewnie mały.

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=87097&s=74018&s=78769&s=78629&s=60889&s=85773&s=72453&s=78672

I reszta na akcesoria, ale to już według uznania. Niestety zasilacz póki co niedostępny, możesz sobie przerzucić podzespoły na morele.net, chyba że nie śpieszy ci się z kupnem.

Ale zintegrowana karta graf to lipa  <_<  A co do ramu to ile max bd mógł włożyć ?

Opublikowano

Jaka zintegrowana? Masz osobnego Radeona przecież.

Masz 2 sloty na RAM, dokupisz drugą taką kość jak będzie potrzebna.

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Jaka zintegrowana? Masz osobnego Radeona przecież.