Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Cross - Pomoc w wyborze

Gość edzio2678

Rekomendowane odpowiedzi

Gość edzio2678
Opublikowano

Witam. Mam problem otóż chciałbym zakupić crossa ale nie jestem wogule obeznany w temacie i nigdy nie jeździłem na crossie i chyba na żadnym motorze. Może i jestem młody ale mam nadzieje że znajdę pomoc chociaż u kilku forumowiczów. Przejdźmy do rzeczy. Niewiem jakiego crossa kupić ( nie znam się ). Mam 173 cm wzrostu i waże 60 kg. Nie wiem też jaką pojemność aczykolwiek czytałem że najlepsza na początek pojemność to 125. Proszę o pomoc w wyborze crossa dla początkującego. Mam do wydania ok. 2 tyś zł.

Opublikowano

Kupisz aeroxa załóżmy po tuningu czvyli set 70 itp. i Ci leci do 115-120, cross jest okey, ale masz gdzie jezdzic? 

Masz wporządku sąsiadów? Bo np. możesz jeździć wokół domu i hałas i wtedy np. policja itp ;p Za 2k to bym nic nie kupował

, miałem suzuki estilette to chyba wiecej się napchałem niz najezdzilem, kup sobie roxa nie konieczne 2000 + rok mozesz 95+

ale uzbieraj przynajmniej jeszcze tysiaka.

Gość edzio2678
Opublikowano

W okolicy jest kilka łonek i obszerny las ( jest wiele miejsc bez drzew). Tak wogule to dziękuję za wypowiedź :-) .

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

W okolicy jest kilka łonek i obszerny las ( jest wiele miejsc bez drzew). Tak wogule to dziękuję za wypowiedź :-) .