Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

MySQL - Mob_proto , Item_proto - Pliki Terenzo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy zmienianiu cokolwiek w Mob czy Item proto ,po restarcie powraca do "standardowych ustawień" nie zapisuje się... 

Grzebałem trochę i chyba tam trza coś wgrać a w tym jestem zielony i w dodatku instrukcja taka ,że ogarnąć nie potrafię ... 

Jeśli wiecie co i jak to piszcie ;) 

Opublikowano

Sysser z czego ? Chodzi mi o serwerowe mob i item proto .. Jesli chodzi o serwerowe sysser to gdzie moge go znalezc ?

@ Edit Dobra znalazłem te sysser

Sysser:

SYSERR: Jul  2 22:55:36 :: pid_init: 
Start of pid: 2214

SYSERR: Jul  2 22:55:36 :: Start: TABLE_POSTFIX not configured use default
SYSERR: Jul  2 22:55:41 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Column 'name' in field list is ambiguous
query: SELECT empire, pid, name, money, windate FROM monarch a, player b where a.pid=b.id
Opublikowano
SYSERR: Jul  2 23:03:29 :: pid_init: 
Start of pid: 2546

SYSERR: Jul  2 23:03:29 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table 'player.string' doesn't exist (query: SELECT name, text FROM string errno: 1146)
SYSERR: Jul  2 23:04:35 :: Click: CQuestManager::Click(pid=58850, target_npc_name=Hong-Hae) - NOT EXIST NPC RACE VNUM[20094]
SYSERR: Jul  2 23:04:36 :: Click: CQuestManager::Click(pid=58850, target_npc_name=Hong-Hae) - NOT EXIST NPC RACE VNUM[20094]
SYSERR: Jul  2 23:07:34 :: Process: SEQUENCE 33782400 mismatch 0xaf != 0x64 header 254