Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Zestaw] Co sądzicie?

.old

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega myśli nad kupnem komputera i złożył zestaw

http://www.morele.net/inventory/info/WqI9Pj/

Nie znam się na tym ale sądzę, że da się złożyć jeszcze szybszy. Niepotrzebnie też tam dał system i ten montaż, skoro są kody i ma się za darmo..

Złożycie coś lepszego, jeśli się da?

Budżet: 5000 zł

Zastosowanie: Wymagające gry oraz rendowanie filmów, grafika 3D i programowanie

W tej cenie musi się zmieścić monitor pod gry i grafikę 3D

Od dnia 1.11.2013r. 14:17 zobaczono moje posty licznik-56-90712-stat.png razy ;)

Opublikowano

Więcej mówimy o grach czy o pracy? Ten wiatraczek jest ponoć głośny, lecz wydajny. Co powiesz na grafike od MSI? Wydajniejsze chłodzenie (nizsze temperatury), ja mam jakąś niechęć do gigusia. Czy napewno chcesz SSHD, nie każdy ma do tego zaufanie.

Opublikowano

Nie ja chcę. Ten zestaw złożył kolega, który to on chce sobie kupić. Chodzi o to, że być może da się złożyć lepszy komputer w tej cenie i jeśli się da, to chcę mu zaproponować lepszy zestaw.

Wiatrak przy takim sprzęcie musi być wydajny. Dysk można dać zwykły + osobny 30 / 45GB SSD na system. Procesor musi mieć 8 rdzeni (wątków) bądź więcej, by renderowanie w miarę szybko się zrobiło. Grafika musi być dobra, ponieważ będzie służyć do gier, renderingu i tworzenia grafiki 3D. Jeśli się nie mylę, to do takich zastosowań potrzebne jest nawet 16GB RAM.

Od dnia 1.11.2013r. 14:17 zobaczono moje posty licznik-56-90712-stat.png razy ;)

Opublikowano