Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gdzie są pozostałe GB?

Seblonix

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem zielony w sprawach konsol. Tylko zainstalowałem 8 GB GTA V bez Online. Pisze, że mam

404 / 465 GB. To ja się pytam gdzie pozostałe 61 GB?  

Opublikowano

Jestem zielony w sprawach konsol. Tylko zainstalowałem 8 GB GTA V bez Online. Pisze, że mam

404 / 465 GB. To ja się pytam gdzie pozostałe 61 GB?  

Chyba system, ja mam teraz 360gb jakoś. Nie martw się będzie Ci starczyło na jeszcze tysiąc fajnych gier. :D

Opublikowano

Również to mogę potwierdzić, tak samo miałem od nowości na swoim playstation. W dodatku jak masz telefon z pamięcią 8 GB to około 5.2 GB jest dostępne dla Ciebie ;-) Wszystko to zajmują pliki systemowe niezbędne do działania konsoli/telefonu ;p

1377080447-U702970.png

Cristiano.

Opublikowano

Skorzystam z okazji i się jeszcze dopytam. Kolega ma dysk 450+GB. I zabiera mu to niecałe 65GB na system. Ja z kolei mam 1TB, ale na system już poszło 100 GB. Ktoś wie, skąd taka różnica? Wiem, że deklarowane wartości dysków się różnią rzeczywistą pojemnością i raczej nie przez to jest taka różnica, ale też żeby była to tendencja zwyżkowa? Powinno mi chyba zabrać, jak koledze. :P

Opublikowano