Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z hamachi

XinegO

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc. Mam pewien problem. Gram z kolega przez hamachi od okolo roku. Nagle dzisiaj pojawil sie problem. Kolega gdy jest w mojej sieci kolo mojego nicku widzi zolty trojkat z wykrzyknikiem, natomiast ja kolo nicku kolegi zamiast zielonej kropeczki widze niebieska. Gdy kolega kliknie na mnie "szczegoly" widoczny jest problem ze "statusem VPN" 

bardzo prosze o pomoc, nie wiem co robic. Caly dzien nad tym myslimy i nie wiemy co zrobic.

PS: Przepraszam ze nie pisze polskich znakow ale nie dziala mi Prawy ALT.

Pozdrawiam

Opublikowano

Robilem to juz okolo 10razy, instalowalem starsze, inne wersje hamachi i dalej kupa. Dzieki za odpowiedz, ale prosze o dalsza pomoc

Opublikowano

1. Pozbądź się całego adaptera sieci Hamachi, a nie tylko programu. Wtedy zainstaluj od nowa. Menadżer Urządzeń -> Karty Sieciowe -> Hamachi Network Interface -> Odinstaluj

2. Wywal hamachi , wyczyść ccleaner i zainstaluj jeszcze raz.

Opublikowano

W moim przypadku pomógł format kompa. Jeśli jednak chcesz pograć sobie z kolegą na multi to polecam Gameranger zamiast Hamachi.

Opublikowano

No jest znow problem tym razem z gamerangerem. Ja hostuje gre. Juz jestem w swiecie gry, kolega podczas wbijania na serwer moze kliknac tylko Cancel w grze. Nic mu sie nie laduje ani nic. 

Opublikowano