Skocz do zawartości

Stawianie własnego OTS na PC

Polecane posty

Piszę ten poradnik ponieważ wiele osób nie wie, albo nie chce im się szukać jak zrobić swój własny ots.

Spis Treści:

 

1. Wprowadzenie. Co potrzebne ?

2. Silnik

3. Acc Maker ( Strona )

4. Mysql ( Baza Danych )

5. Zakończenie

 

...:::      1. Wprowadzenie. Co potrzebne ?  :::...

 

Pierwsze co będziemy potrzebować jest silnik który nas interesuje. Możemy ściągnąć np. silnik rl, evo, pokemon czy dragon ball i go przerobić lub nie. Innym rozwiązaniem jest ściągniecie dosyć czystych plików np. TFS'a ( The Forgotten Serwer ) i zrobienie swojego wymarzonego OTS'a od 0. OTS'y dzielą sie na XML i MySQL, ja w tym poradniku opiszę MySQL ale dla XML robi się to samo pomijając bazę danych.

 

Jakie są plusy i minusy używając ściągniętych silników:

+ Nie znając dobrze c++ czy lua można zrobić dosyć ciekawy serwer.

+ Nie trzeba poświęcać dużo czasu.

+ Duży wybór, jest dużo silników w internecie do wyboru więc każdy znajdzie coś dla siebie.

 

- Częsty brak source ( source potrzebne do edycji samej budowy silnika [ c++ ] ).

- Jednolitość serwera, nie będzie unikatowy ponieważ jest dostępny w internecie.

- Możliwość pobrania wirusa.

 

Myślę że po krótce przybliżyłem wam wiedze na temat silników do Tibiskich Serwerów więc przejdźmy do sedna.

 

Nasze MPC'owe silniczki: https://www.mpcforum.pl/topic/1186261-spis-silnikow-ots/

 

...:::      2. Silnik  :::...

 

Gdy już mamy swój silnik możemy wziąć się do roboty.

Co taki silnik powinien zawierać.

Folder Data, Skompilowany plik do odpalania serwera na Windows ( .exe), plik config.lua

+ inne opcjonalne "śmieci"

152oqpu.jpg

 

Pierwszym krokiem który musimy zrobić jest edycja pliku config.lua

Edytujemy go normalnie w notatniku ( osobiście polecam notepad ++ )

Link do Notepad ++ : https://notepad-plus-plus.org/

2d8rq1c.jpg

 

Znajdziemy tam mniej więcej coś takiego ( config.lua każdego silnika wygląda inaczej ! )

-- The Forgotten Server Config

	-- Account manager             // Account menager to jest postac przez ktora robi sie kont 
	accountManager = true          // passy 1/1
	namelockManager = true
	newPlayerChooseVoc = true
	newPlayerSpawnPosX = 985
	newPlayerSpawnPosY = 971
	newPlayerSpawnPosZ = 7
	newPlayerTownId = 1
	newPlayerLevel = 8
	newPlayerMagicLevel = 0
	generateAccountNumber = false

	-- Auto Combo Dedecter
 	comboTime = 100
   	 comboMembers = 2
    	comboFriends = 3
    	comboFriendsClearTime = 5 * 60 * 1000
    	comboFriendsClearInterval = 1 * 60 * 1000
    	comboShowAnimation = 1  

	-- Damage Guild/Party --
	noDamageToGuildMates = false -- if true then no damage, if false then damage
	noDamageToPartyMembers = false -- if true then no damage, if false then damage

	-- Anti-Push Prevention System by Xampy
	useAntiPush = true --// enabled = true or disabled = false
	antiPushDelay = 3000 --// default is 3000 (3 seconds)
	antiPushItems = "2148,2152,2160,3976" --// add as much items as you want separated by comma

	capacityOverload = 0.75


	-- Unjustified kills
	-- NOTE: *Banishment and *BlackSkull variables are >summed up<
	-- (dailyFragsToRedSkull + dailyFragsToBanishment) with their
	-- *RedSkull equivalents.
	-- Auto banishing works only if useBlackSkull set to negative.
	-- advancedFragList is not advised if you use huge frags
	-- requirements.
	redSkullLength = 30 * 24 * 60 * 60    // czas trwania rs
	blackSkullLength = 45 * 24 * 60 * 60    // czas trwania bs
	dailyFragsToRedSkull = 3     // dzienne fragi do rs
	weeklyFragsToRedSkull = 5         // tygodniowe fragi do rs
	monthlyFragsToRedSkull = 10            // miesieczne fragi do rs
	dailyFragsToBlackSkull = dailyFragsToRedSkull          // dzienne do bs
	weeklyFragsToBlackSkull = weeklyFragsToRedSkull       // tygodniowe do bs
	monthlyFragsToBlackSkull = monthlyFragsToRedSkull     // miesieczne do bs
	dailyFragsToBanishment = dailyFragsToRedSkull          // dzienne do bana
	weeklyFragsToBanishment = weeklyFragsToRedSkull         // tygodniowe do bana
	monthlyFragsToBanishment = monthlyFragsToRedSkull      // miesieczne do bana
	blackSkulledDeathHealth = 40               // ile hp przy bs
	blackSkulledDeathMana = 0                     // ile many przy bs
	useBlackSkull = true                          // czy white skull ma byc uzywany
	useFragHandler = true
	advancedFragList = false

	-- Banishments
	-- violationNameReportActionType 1 = just a report, 2 = name lock, 3 = player banishment
	-- killsBanLength works only if useBlackSkull option is disabled.
	notationsToBan = 3                // notek do bana
	warningsToFinalBan = 4              // warnow do bana
	warningsToDeletion = 5                 // warnow do delete
	banLength = 7 * 24 * 60 * 60           // czas trwania bana
	killsBanLength = 7 * 24 * 60 * 60            
	finalBanLength = 30 * 24 * 60 * 60
	ipBanishmentLength = 1 * 24 * 60 * 60
	broadcastBanishments = true
	maxViolationCommentSize = 200
	violationNameReportActionType = 2
	autoBanishUnknownBytes = false

	-- Battle
	-- NOTE: showHealingDamageForMonsters inheritates from showHealingDamage.
	-- loginProtectionPeriod is the famous Tibia anti-magebomb system.
	-- deathLostPercent set to nil enables manual mode.
	worldType = "pvp"            // rodzaj serwera (non-pvp / pvp-enforced / pvp)
	protectionLevel = 1                 // lvl od ktorego mozna sie bic
	pvpTileIgnoreLevelAndVocationProtection = true 
	pzLocked = 60 * 1000                     // ile trwa pz
	huntingDuration = 60 * 1000
	criticalHitChance = 7
	criticalHitMultiplier = 1
	displayCriticalHitNotify = false
	removeWeaponAmmunition = true               // czy ma sie konczyc amunicja
	removeWeaponCharges = true                  // czy maja sie konczyc uzycia np. ice rapiera
	removeRuneCharges = true                  // czy maja sie konczyc runy
	whiteSkullTime = 15 * 60 * 1000              // czas twwania white skulla
	noDamageToSameLookfeet = false  
	showHealingDamage = false
	showHealingDamageForMonsters = false
	fieldOwnershipDuration = 5 * 1000
	stopAttackingAtExit = false
	oldConditionAccuracy = false
	loginProtectionPeriod = 10 * 1000
	deathLostPercent = 10                       // ile procent expa ma sie tracic przy dedzie
	stairhopDelay = 2 * 1000
	pushCreatureDelay = 2 * 1000
	deathContainerId = 1987
	gainExperienceColor = 215
	addManaSpentInPvPZone = true
	squareColor = 0
	allowFightback = true

	-- Connection config                 // to jest wazne
	worldId = 0
	ip = "127.0.0.1"                   // ip serwera
	bindOnlyConfiguredIpAddress = false
	loginPort = 7171
	gamePort = 7172
	adminPort = 7171
	statusPort = 7171
	loginTries = 10
	retryTimeout = 5 * 1000
	loginTimeout = 60 * 1000
	maxPlayers = 1000
	motd = "Welcome to the Forgotten Server 8.60!"             // przywitanie
	displayOnOrOffAtCharlist = false
	onePlayerOnlinePerAccount = true
	allowClones = false
	serverName = "Forgotten 8.60"                        // nazwa serwera
	loginMessage = "Welcome to the Forgotten Server 8.60!"             // wiadomosc przy logowaniu
	statusTimeout = 5 * 60 * 1000
	replaceKickOnLogin = true
	forceSlowConnectionsToDisconnect = false
	loginOnlyWithLoginServer = false
	premiumPlayerSkipWaitList = false

	-- Database
	-- NOTE: sqlFile is used only by sqlite database, and sqlKeepAlive by mysql database.
	-- To disable sqlKeepAlive such as mysqlReadTimeout use 0 value.
	sqlType = "mysql"
	sqlHost = "127.0.0.1"              // ip bazy danych
	sqlPort = 3306
	sqlUser = "root"                   // login bazy danych
	sqlPass = ""                       // haslo bazy danych
	sqlDatabase = "ots"               // nazwa bazy danych
	sqlFile = "forgottenserver.s3db"
	sqlKeepAlive = 0
	mysqlReadTimeout = 10
	mysqlWriteTimeout = 10
	encryptionType = "plain"

	-- Deathlist
	deathListEnabled = true
	deathListRequiredTime = 1 * 60 * 1000
	deathAssistCount = 19
	maxDeathRecords = 5

	-- Guilds
	ingameGuildManagement = true
	levelToFormGuild = 8
	premiumDaysToFormGuild = 0
	guildNameMinLength = 4
	guildNameMaxLength = 20

	-- Highscores
	highscoreDisplayPlayers = 15
	updateHighscoresAfterMinutes = 60

	-- Houses
	buyableAndSellableHouses = true
	houseNeedPremium = true
	bedsRequirePremium = true
	levelToBuyHouse = 1
	housesPerAccount = 0
	houseRentAsPrice = false
	housePriceAsRent = false
	housePriceEachSquare = 1000
	houseRentPeriod = "never"
	houseCleanOld = 0
	guildHalls = false

	-- Item usage
	timeBetweenActions = 200
	timeBetweenExActions = 1000
	hotkeyAimbotEnabled = true

	-- Map
	-- NOTE: storeTrash costs more memory, but will perform alot faster cleaning.
	mapName = "forgotten"          // nazwa mapy
	mapAuthor = "raferu"
	randomizeTiles = true
	storeTrash = true
	cleanProtectedZones = true
	mailboxDisabledTowns = "-1"

	-- Process
	-- NOTE: defaultPriority works only on Windows and niceLevel on *nix
	-- coresUsed are seperated by comma cores ids used by server process,
	-- default is -1, so it stays untouched (automaticaly assigned by OS).
	defaultPriority = "high"
	niceLevel = 5
	coresUsed = "-1"

	-- Startup
	optimizeDatabaseAtStartup = true
	removePremiumOnInit = true
	confirmOutdatedVersion = false

	-- Spells
	formulaLevel = 5.0
	formulaMagic = 1.0
	bufferMutedOnSpellFailure = false
	spellNameInsteadOfWords = false
	emoteSpells = false

	-- Outfits
	allowChangeOutfit = true
	allowChangeColors = true
	allowChangeAddons = true
	disableOutfitsForPrivilegedPlayers = false
	addonsOnlyPremium = true

	-- Miscellaneous
	-- NOTE: promptExceptionTracerErrorBox works only with precompiled support feature,
	-- called "exception tracer" (__EXCEPTION_TRACER__ flag).
	dataDirectory = "data/"
	bankSystem = true
	displaySkillLevelOnAdvance = false
	promptExceptionTracerErrorBox = true
	separateViplistPerCharacter = false
	maximumDoorLevel = 500
	maxMessageBuffer = 4

	-- Saving-related
	-- useHouseDataStorage usage may be found at README.
	saveGlobalStorage = true
	useHouseDataStorage = false
	storePlayerDirection = false

	-- Loot
	-- monsterLootMessage 0 to disable, 1 - only party, 2 - only player, 3 - party or player (like Tibia's)
	checkCorpseOwner = true
	monsterLootMessage = 3
	monsterLootMessageType = 25

	-- Ghost mode
	ghostModeInvisibleEffect = false
	ghostModeSpellEffects = true

	-- Limits
	idleWarningTime = 14 * 60 * 1000
	idleKickTime = 15 * 60 * 1000
	expireReportsAfterReads = 1
	playerQueryDeepness = 2
	maxItemsPerPZTile = 0
	maxItemsPerHouseTile = 0

	-- Premium-related
	freePremium = false
	premiumForPromotion = true

	-- Blessings
	-- NOTE: blessingReduction* regards items/containers loss.
	-- eachBlessReduction is how much each bless reduces the experience/magic/skills loss.
	blessingOnlyPremium = true
	blessingReductionBase = 30
	blessingReductionDecreament = 5
	eachBlessReduction = 8

	-- Rates
	-- NOTE: experienceStages configuration is located in data/XML/stages.xml.
	-- rateExperienceFromPlayers 0 to disable.
	experienceStages = false
	rateExperience = 5.0
	rateExperienceFromPlayers = 0
	rateSkill = 3.0
	rateMagic = 3.0
	rateLoot = 2.0
	rateSpawn = 1

	-- Monster rates
	rateMonsterHealth = 1.0
	rateMonsterMana = 1.0
	rateMonsterAttack = 1.0
	rateMonsterDefense = 1.0

	-- Experience from players
	-- NOTE: min~Threshold* set to 0 will disable the minimum threshold:
	-- player will gain experience from every lower leveled player.
	-- max~Threshold* set to 0 will disable the maximum threshold:
	-- player will gain experience from every higher leveled player.
	minLevelThresholdForKilledPlayer = 0.9
	maxLevelThresholdForKilledPlayer = 1.1

	-- Stamina
	-- NOTE: Stamina is stored in miliseconds, so seconds are multiplied by 1000.
	-- rateStaminaHits multiplies every hit done a creature, which are later
	-- multiplied by player attack speed.
	-- rateStaminaGain is divider of every logged out second, eg:
	-- 60000 / 3 = 20000 milliseconds, what gives 20 stamina seconds for 1 minute being logged off.
	-- rateStaminaThresholdGain is divider for the premium stamina.
	-- staminaRatingLimit* is in minutes.
	rateStaminaLoss = 1
	rateStaminaGain = 3
	rateStaminaThresholdGain = 12
	staminaRatingLimitTop = 41 * 60
	staminaRatingLimitBottom = 14 * 60
	rateStaminaAboveNormal = 1.5
	rateStaminaUnderNormal = 0.5
	staminaThresholdOnlyPremium = true

	-- Party
	-- NOTE: experienceShareLevelDifference is float number.
	-- experienceShareLevelDifference is highestLevel * value
	experienceShareRadiusX = 30
	experienceShareRadiusY = 30
	experienceShareRadiusZ = 1
	experienceShareLevelDifference = 2 / 3
	extraPartyExperienceLimit = 20
	extraPartyExperiencePercent = 5
	experienceShareActivity = 2 * 60 * 1000

	-- Global save
	-- NOTE: globalSaveHour means like 03:00, not that it will save every 3 hours,
	-- if you want such a system please check out data/globalevents/globalevents.xml.
	globalSaveEnabled = false
	globalSaveHour = 8
	shutdownAtGlobalSave = true
	cleanMapAtGlobalSave = false

	-- Spawns
	deSpawnRange = 2
	deSpawnRadius = 50

	-- Summons
	maxPlayerSummons = 2
	teleportAllSummons = false
	teleportPlayerSummons = false

	-- Status
	ownerName = ""
	ownerEmail = "@otland.net"
	url = "https://otland.net/"
	location = "Europe"
	displayGamemastersWithOnlineCommand = false

	-- Logs
	-- NOTE: This kind of logging does not work in GUI version.
	-- For such, please compile the software with __GUI_LOGS__ flag.
	adminLogsEnabled = false
	displayPlayersLogging = true
	prefixChannelLogs = ""
	runFile = ""
	outLogName = ""
	errorLogName = ""
	truncateLogsOnStartup = false

 

 

 

 

Wyjaśniłem tylko te najważniejsze, jeśli ktoś chce znać inne niech użyje mózgu albo google translatora.

 

Następnym krokiem po konfiguracji naszego serwera jest zrobienie bazy dancyh które będa zapisywały lvl ,konta, itemy itp. graczy.

 

Potrzebować będziemy programu XAMPP: https://www.oldapps.com/xampp.php?old_xampp=39

 

Podczas instalacji zaznaczamy Apache i Mysql, po instalacji powinno wyglądać tak:

es56kz.jpg

Jeśli Running nie świeci to znaczy że jakieś porty blokują ( np. jest spowodowane przez skype bo on blokuje port 80 )

 

Gdy uporamy się z xamppem wchodzimy w przeglądarkę i wpisujemy:

https://127.0.0.1/security/

Czas zabezpieczyć naszą bazę danych:

Wybieramy język Polski

I klikamy jak na screenie:

2jaag7c.jpg

Następnie:

34slaxc.jpg

I klikamy "Password changing"

Hasło do htaccess opcjonalnie.

 

Gdy mamy hasło możemy uzupełnić w confing.lua

sqlPass = "nasze_hasło"

Czas zimportować bazę danych:

wchodzimy:

127.0.0.1/phpmyadmin

logujemy sie:

login: root

hasło: <twoje hasło>

16050e9.jpg

Po zalogowaniu musimy utworzyć nową bazę danych dla przykładu wpisujemy "ots" i klikamy Utwórz.

Następnie klikamy import -> przeglądaj i wchodzimy w pliki silnika. Szukamy pliku mysql w folderze schemats a następnie klikamy Wykonaj.

20pdgyc.jpg

Powinniśmy otrzymać następujące tabele:

4t83s0.jpg

Następnym zadaniem jest odpalenie silnika ( plik .exe )

fwk22r.jpg

Po odczekaniu i załadowaniu powinniśmy otrzymać następujący wynik:

9v9nh2.jpg

Jak widzimy > > Status: Online!

W tym momencie możemy się zalogować poprzez client i ipchangera

20kzr0j.jpg

Można zalogować się na passy 1/1 i wybrać Account Menagera

 r97t.jpg

Gratulacje właśnie postawiłeś własnego OTS'a !

 

...::: 3. Acc Maker ( Strona ) :::...

 

Strona to bardzo przydatny dodatek do naszego OTS'a. Zachęca dużo graczy i ułatwia graczom przeglądanie np. Highscores czy zakładanie gildii. Jedne z bardziej znanych gotowych acc makerow to Gesior czy Nicaw.

https://nicaw.net/

Gdy mamy gotowe pliki do strony. Wchodzimy do folderu z xampp. Przykładowo

C:\xampp

i szukamy folderu htdocs. Polecam go skopiować i trzymać w jakimś miejscu bo sie może przydać. A z naszego orginalengo folderu htdocs usuwamy wszystko i wklejamy tam pliki strony. Jeśli to Nicaw Acc to musimy skonfigurować wszystko w pliku config.inc.php a gdy mamy Gesiora to robimy jak piszą.

Najważniejsze przykładowe uzupełnienie w config.inc.php

# Set data directory of your OT server
$cfg['dirdata'] = 'C:/OTServ/data/';                   // scieżka do plikow otsa

$cfg['house_file'] = 'world/Tibia-house.xml';                      // ścieżka do listy domkow 

# MySQL server settings
$cfg['SQL_Server'] = 'localhost';                         // ip mysql
$cfg['SQL_User'] = 'root';                     // nazwa użytkownika bazy dancyh
$cfg['SQL_Password'] = '';                 // haslo bazy dancyh
$cfg['SQL_Database'] = 'ots';              // nazwa bazy danych

Przykładowa strona:

33deh6h.jpg

 

Lecz to jeszcze nie koniec, ponieważ trzeba wyłączyć naszego Account Menagera

Aby to zrobić należy wejść do plików serwera i edytować config.lua i zmienić

accountManager = true

na

accountManager = false

Tak oto zrobiliśmy stronę naszego Serwera i wyłączyliśmy standardowe tworzenie kont przez passy 1/1.

 

...:::4. Mysql ( Baza Danych ):::...

 

Mam OTS ale nie mam GM'a ? To nie ma sensu ! No właśnie, w tym punkcie opisze jak dodać Admina jakiemuś graczowi. Aby tego dokonać "znowu" wchodzimy do bazy danych naszego OTS.

127.0.0.1/phpmyadmin

Logujemy się, i możemy zauważyć wcześniej przedstawione tabele.

4t83s0.jpg

Wchodzimy w zakładkę players, klikamy przeglądaj i klikamy ołówek przy postaci której chcemy dać GoD'a.

2yo907l.jpg

Możemy tam edytować podstawowe rzeczy gracza jak lvl, cap, pozycje, outfit itp.

Aby ustawić sobie GoD'a w tabeli group_id ustawiamy 6.

2ilk809.jpg

Można tu znaleźć prawie wszystko, kto ma jaki item itp. nie będę się rozpisywał ponieważ trzeba samemu poszperać, z najmniejszą wiedzą można się domyślić która tabela jest od czego.

 

...:::5. Zakończenie :::...

 

Myślę, że tym poradnikiem przybliżyłem wam trochę wiedzę o stawianiu własnego OTS i przyda wam się.

Liczę na to że uszanujesz moją pracę podczas pisania tego poradnika i nie będziesz udostępniał go na inne fora bez mojej zgody ponieważ napracowałem się pisząc ten poradnik.

 

Pozdrawiam i życzę udanych serwerów @rafaeru

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Ja jednak polecam robienie jakichkolwiek serwerów na linuxie.
 

Plusy:

+Mniejsza awaryjność

+Tańsze serwery a co za tym idzie można za tą sama cenę mięć lepszą maszynę i więcej slotów

+Nie ma potrzeby instalowania xampaa czy innego syfu. Instalujemy moduł PHP MYSQL i inne co potrzeba z poziomu terminala co nie sprawia kłopotów.

+Lepsze zabezpieczenia

Coś się jeszcze znajdzie ale mniejsza z tym.

 

Minusy

-Kompilacja source. Starsze wersje silników nie zawsze można skompilować pod kilkoma linuxami i nie zawsze pod wspierana jeszcze wersja linuxa.

-Source ciężko znaleźć jakieś source które będą śmigać ale jak już się znajdzie to luzik.

 

Poza tym poradnik ładnie napisany.

Edytowano przez kisi

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Ja jednak polecam robienie jakichkolwiek serwerów na linuxie.

 

Plusy:

+Mniejsza awaryjność

+Tańsze serwery a co za tym idzie można za tą sama cenę mięć lepszą maszynę i więcej slotów

+Nie ma potrzeby instalowania xampaa czy innego syfu. Instalujemy moduł PHP MYSQL i inne co potrzeba z poziomu terminala co nie sprawia kłopotów.

+Lepsze zabezpieczenia

Coś się jeszcze znajdzie ale mniejsza z tym.

 

Minusy

-Kompilacja source. Starsze wersje silników nie zawsze można skompilować pod kilkoma linuxami i nie zawsze pod wspierana jeszcze wersja linuxa.

-Source ciężko znaleźć jakieś source które będą śmigać ale jak już się znajdzie to luzik.

 

Poza tym poradnik ładnie napisany.

 

A jeszcze jedno pytanie mam do was. Zagrałby ktoś na jakimś nowym OTS.

Jeżeli tak to piszcie jaki to miał by być ots (wer, mapa, etc), mógłbym z kimś współpracować.

Jeśli chodzi o SMSschop to chciał bym zrobić z niskimi cenam. a kontakt to PRV.

Mozna przekompilowac i bedzie na linuxa

Udostępnij ten post


Link to postu

No jak wyżej pisałem z kompilacjom nie zawsze jest różowo no i dostępność mierna dobrych source.

Udostępnij ten post


Link to postu

wszystko elegancko, tylko, że tutaj jest jedna rzecz która jet gotowa 

w surowym silniku ten kod wygląda inaczej

sqlType = "mysql"

wtedy mam taki kod 

sqlType = "sqlite"

no i mieniamy na "mysql", to jakby ktoś używał innego surowego TFS'a


Pewnego wieczoru wziąłem na kolana Piękno. - I przekonałem się, że jest gorzkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

siemano poradnik jest bardzo opcjonajny pomógł mi do konca i daje 10/10 tylko mam jeden problem otóż : gdu juz odpale serwa i ip changer'a wpisuje hasło 1/1 laduje sie wyskakuje opcja do postaci czyli tam gdzie ma byc account Manager ale go tam nie ma ..... co zrobiłem zle?? prosze o pomoc. Z góry dzieki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

hmm.. wszystko jest okej. Serwer działa, mogę grać ale mam pewien problem. Nie widzę na stronie "127.0.0.1/phpmyadmin" innych kont które stworzyłem account menagerem tylko to jedno które już było (z logami 1/1) nie widzę też innych postaci tylko account menagera :/ wie ktoś może co jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu

@rafaeru przy odpalaniu silnika wyskoczył mi błąd

210291420489643969800.png

P.S daj link do downloadu acc makera by gesior

Edytowano przez SlavesCity

Terminator+alone+ii+source+imgur_6b1f48_

Udostępnij ten post


Link to postu

@rafaeru przy odpalaniu silnika wyskoczył mi błąd

210291420489643969800.png

P.S daj link do downloadu acc makera by gesior

Zła nazwa bazy danych i nie może się przez to połączyć.


8LTfBGw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu

@Crisey Nazwa to "ots"

Już mam wszystko dobrze, w config.lua nie wpisałem nazwy bazy danych.

Kolejny problem. Wchodzę w clienta, wpisuje passy, loguje się i:

KOIWpm9.png

Edytowano przez SlavesCity

Terminator+alone+ii+source+imgur_6b1f48_

Udostępnij ten post


Link to postu

Złe położenie postaci, wejdź w mysql i zakładke player i zmień jej pozycje na jakąś poprawną (typu depo czy temple).


8LTfBGw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu

@Crisey Skąd mam wiedzieć, jaką pozycję ma depo? ;__;

mam

posx

posy

posz

Co tam wpisać?

W RME (remere map editor) sobie zobacz pozycje depo.


8LTfBGw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu

@Crisey Opiszesz mi, jak to zrobić? Nie znam się na tym programie.

Ładujesz plik otbm do niego, a później plik monsters.xml i npc.xml. Poszperaj trochę w internetach ;).


8LTfBGw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu

@Crisey Szukałem poradników, jak daję folder z zainstalowaną tibią to nie wyszukuje mi pliku tibia.spr

Tylko to mi powiedz, resztę sobie ogarnę

Edytowano przez SlavesCity

Terminator+alone+ii+source+imgur_6b1f48_

Udostępnij ten post


Link to postu

@SlavesCity

ehh, wystarczy sprawdzic to w config.lua nie trzeba RME

Chciałbym tylko dodać, że nie każdy config ma wstawione startowe pozycje, więc ja najczęściej wykorzystuje z rme.

Co do twojego erroru to spróbuj w ustawieniach zmienić ścieżkę klienta (próbuj z różnymi protokołami).


8LTfBGw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu

Ja mam taki sam error i nie wiem co zrobić ?? proszę o pomoc dokładniej bo za bardzo nie oriętuję się  w rme   a w pliku config   mam te pozycje i zmieniałem i nadal jest to samo

 

 

a brałem tego ots co sam używasz   https://www.mpcforum.pl/topic/1190961-860-the-forgotten-server-036-crying-damson-v82/         sam nawet pisałeś

 

rafaeru                     może ty wiesz jakie pozycje startowe

 

 

 

 

 

 

 

taki sam błąd        https://screenshooter.net/100622071/gonbtru  proszę pomóż

Edytowano przez SprinteriXPL

Udostępnij ten post


Link to postu

Ja mam taki sam error i nie wiem co zrobić ?? proszę o pomoc dokładniej bo za bardzo nie oriętuję się  w rme   a w pliku config   mam te pozycje i zmieniałem i nadal jest to samo

 

 

a brałem tego ots co sam używasz   https://www.mpcforum.pl/topic/1190961-860-the-forgotten-server-036-crying-damson-v82/         sam nawet pisałeś

 

rafaeru                     może ty wiesz jakie pozycje startowe

 

 

 

 

 

 

 

taki sam błąd        https://screenshooter.net/100622071/gonbtru  proszę pomóż

robisz konto na 1/1 czy acc maker (www)?


8LTfBGw.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu

@SlavesCity

ehh, wystarczy sprawdzic to w config.lua nie trzeba RME

@rafaeru

@Crisey

Właściwie skoro ja chcę zrobić stronę www do tego otsa, to po co mi wgl 1/1?

Mam drugi problem. Pobrałem pliki acc makera, wklejam je do htdocs, wchodzę w https://localhost/install.phpale mam problem z zainstalowaniem.

Edytowano przez SlavesCity

Terminator+alone+ii+source+imgur_6b1f48_

Udostępnij ten post


Link to postu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...