Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę technikiem na serwerze mt2 /LenY

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

REKLAMA

d88c523678348a1ed7e838237eeda6adf7fafe22

Witam.

Jeżeli przeglądasz ten temat szukasz zapewne technika który pomoże ci stworzyć serwer mt2.

Trafiłeś na dobry temat. Coś o mnie ? Na imię mam Sławek. Mam 18 lat. Pochodzę z Rypina położonego w województwie kujawsko-pomorskim. Serwerami metina zajmuję się jakoś od 3/4 lat. Przez ten czas trochę się nauczyłem i mogę wykorzystać moją wiedzę na twoim serwerze.

Zaletami które możecie we mnie ujrzeć to kontakt / aktywność.

Dużo czasu spędzam na GG więc nie ma problemu aby dogadać się w sprawie współpracy.

Jakiego serwera szukam ?

interesują mnie przede wszystkim serwery Hard bądź Medium ewentualnie Hard/Medium : >.

Serwery które tworzyłem bądź byłem na nich technikiem: Norystt.pl (technik), Sevor.pl (Założyciel Serwera,technik), Elergos.pl (Założyciel,technik,chwilowo prace wstrzymane), i masa serwerów hamachi sprzed 3 lat którymi się zajmowałem zaczynając moją przygodę z serwerami mt2. Początki bywały trudne. Dużo nauki ale wydaje mi się że to wszystko opłaciło mi się bo teraz sam mogę stworzyć serwer.

97f12b3c4a57150220b403b85d93bb1190c3975e

-Edycja/stworzenie plików serwerowych

-Pełna opieka nad serwerem
-Spora ilość wolnego czasu. Pon-Piąt po 6-8 godzin a w weekendy 2 razy więcej. Czasami gdy pracy jest dużo zostaję po godzinach : )
-Dodawanie broni/zbroi do serwera jak i clienta