Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer, Monitor, słuchawki, myszka, klawiatura - co kupić?

Niktos

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako iż ostatnio mam fundusze to zamierzałem się do kupna klawiatury, myszki, monitora, słuchawek i komputera. Potrzebuję waszej pomocy w wyborze sprzętu jako, iż jestem zielony.

Planuję kupić klawiaturę mechaniczną w granicach +/- 350 zł, (nie musi być koniecznie mechaniczna, ważne żeby była dobra)

Myszka najlepiej jak by miała regulację dpi. Zależy mi na tym żeby myszka była "duża" i wpasowywała się w dłoń. +/- 300 zł

Monitor najlepiej żeby był tani a dobry, nie musi być zaraz najlepszy, musi obsługiwać roździelczość 1920x1080 (obecny maks 1240x1024, dlatego chcę zmienić)

Słuchawki mogą być bez mikrofonu, zależy mi na dobrej jakości dźwięku. +/- 300 zł (Nie gram zbyt często w fpsy.)

Co do komputera do +/- 2500 zł, z dobrą kartą dźwiękowa (ale bez przesady). Chciałbym pograć w nowsze gry.

A i chciałbym dodać, że nie przepadam za produktami firm, które produkują "wszystko" typu razer i płaci się więcej za sam znaczek.

Z góry dziękuję za każdą wypowiedź.

Opublikowano

Ile na monitor?

GPU: AMD Sapphire HD7770 1GB GDDR5 | CPU: Intel Quad Q6600 @2.4Ghz | RAM: 4GB DDR2 800Mhz | PSU: Thermaltake Smart SE Modular 530W | MOBO: Gigabyte G32M-S2C | Obudowa: Zalman Z3 Plus | Chłodzenie: SilentiumPC Spartan 3 LT

Opublikowano

Ile na monitor?

Nie wiem sam, najlepiej żeby był w miarę dobry i nie drogi 500-600 zł

Opublikowano

Klawiatura - Roccat Isku 249zł