Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do gier do 1000zł

F13'

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukam jakiegoś w miarę dobrego używanego komputera do gier w cenie do około 1000zł.

Znalazłem takiego, wydaje mi się że jest on dobry jak do tej ceny ale nie znam się za bardzo więc proszę o ocenę.

Płyta Główna: MSI 870-C45

Karta graficzna: GeForce GTX 460 1GB
Procesor: AMD Phenom II X4 955 3.20 GHz
Zasilacz ATX 550 Tagan
Dysk twardy: HDD 500GB
Pamiec Ram: 4Gb DDR3
Chciał bym na nim pograć w gry typu:
Diablo III (Najlepiej na maksymalnych wymaganiach)
NFS Rivals (Chociaż na średnich wymaganiach)
Saints Row IV (Na średnich wymaganiach)
Opublikowano

Masz jakieś części ze starego komputera? Czy używane części wchodzą w grę?

Pomogłem? Daj LIKE

Ciebie to nic nie kosztuje! Ale mnie motywuje

Opublikowano

Ze starego nic już nie mam. Tak chcę komputer z używanych części, ale jeżeli bym kupował osobno wszystkie podzespoły to tylko z allegro/olx z okolic Katowic tak abym mógł je osobiście odebrać.

Opublikowano

Ale jest jeszcze obja wysyłki za pobraniem :) Będzie o wiele wygodniej

Opublikowano

Ale jest jeszcze obja wysyłki za pobraniem :) Będzie o wiele wygodniej

za ktore trzeba zapłacić 20 zł. za 1k do gry nic nie kupisz lepszego ...

jak mozesz dopłacić do 1,6k:

http://techplanet.pl/przechowalnia/zapisana/?s=70127&s=86595&s=85773&s=80162&s=75399&s=60889&s=80827&s=88828