Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer do (GIER - KORZYSTANIA Z INTERNETU) do 2500 zł

Intenso1c

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie będę owijał w bawełnę. Nie znam się na komputerach, szczególnie na tych częściach, grafikach procesorach itd.. 

Planuję kupić komputer gdzieś w połowie wakacji, lub pod koniec sierpnia.. To jeszcze zobaczymy, czas pokarze.

Tak więc, poszukuję dobrego, zajebistego kompa na którym mógłbym sobie pograć w te "najnowsze" gry.

Aby taki BF3, BF4, GTA IV, Minecraft itd.. były tak jak powiem aby ustawienia tych gier była na ULTRA.

Szukałem po różnych sklepach internetowych, u siebie na mieście ale nie znam się tak dobrze, aby coś wybrać i kupić.

Więc zwracam się do Was o pomoc w złożeniu jakiegoś komputera, (jaki najlepszy procesor, grafika, dysk Itd..) który posłużył by mi na lata.

Na komputer mogę przeznaczyć 2500 zł

Opublikowano

Teraz kilka pytań do ciebie:

-wolisz więcej RAM-u kosztem grafiki,

-wolisz lepszą grafikę kosztem RAM-u

-wolisz 8GB RAM-u i GTX 770 (ale w budżecie 2,750)

Pomogłem? Daj LIKE

Ciebie to nic nie kosztuje! Ale mnie motywuje

Opublikowano

Teraz kilka pytań do ciebie:

-wolisz więcej RAM-u kosztem grafiki,

-wolisz lepszą grafikę kosztem RAM-u

-wolisz 8GB RAM-u i GTX 770 (ale w budżecie 2,750)

Dajmy tą druga opcję. 

Lepsza grafika, bardziej przydaje się do gier, moim zdaniem. 

Od razu piszę ze nie chce żadnej grafiki zintegrowanej itd. Mam jeszcze pytanie, dajmy ze miałbym np. 6 GB RAM mogę później dokupić kolejny ram?

Opublikowano