Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie w sprawie PS Plus

MR.ZiomuuSs

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na początek mówię, że niedawno kupiłem konsolę i jestem zielony. Mam do was 2 pytania:

1.Czy jeżeli wykupie PlayStation Plus na jeden miesiąc, ściągnę jakąś grę "testowanie pełnej wersji"(np. assassins creed II) i skończy mi się PlayStation Plus, to czy ta ściągnięta gra się zablokuje, czy będzie można w nią grać bez problemów dalej?

2. Czy to "testowanie pełnej wersji" W PlayStation Plus to jest pełna wersja gry którą można zdać, wszystkie opcje są odblokowane itp, czy to tylko takie powiększone demo?

Opublikowano

Po wygaśnięciu plusa nie będziesz mógł grać w gry, które zostały ściągnięte w ramach abonamentu. Z tego co mi wiadomo to "testowanie pełnej wersji" działa przez godzinę gry. Jest to pełna wersja gry w, którą możesz grać tylko przez godzinę. Nie jest to żadne demo tylko pełna wersja.

Opublikowano

Opłaca. Co miesiąc dostajesz darmowe pełne wersje gier. A to "testowanie pełnej wersji" działa tylko przez godzinę. Nie chcę Cie wprowadzić w błąd, bo być może coś mi się porąbało bo sprzedałem ps3 pół roku temu i używam ps4, ale w PSN była zakładka testowania pełnych wersji gier, które działają tylko przez godzinę. Ale nie są to gry miesięczne. Gry miesięczne to takie, które dostajesz nowe co miesiąc. np ostatnio było Metro: Last Light i można w to grać cały czas aż nie wygaśnie subskrypcja. 

Opublikowano