Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czym się kierować przy kupnie używanej PS3 ?

Gość Zacieszynka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam ostatnio ochotę sobie kupić jakąś używaną PS3. Nówka u mnie w Niemczech kosztuje tylko 150€ taniej od PS4 więc się nie opłaca. Nie wiem czym się kierować itd. Która jest dobrze zadbana jaki ma moduł(?) PAL czy NTSC czy coś takiego. Nie znam się na tym więc pytam o rady, które moglibyście mi udzielić. Minimalnie myślę, że chciałbym konsolę z 2 grami, m.in GTA V (jak razem z konsolom nie będzie to sobie kupie bo ta gra mnie bardzo interesuje), CoD BO2, Assassin's Creed 2, Uncharted 1 lub 2, może jakaś FIFA albo jakiś Need For Speed, a jak już God Of War 1 i 2 to już byłbym w niebie. Nie mam dużego budżetu. Chciałbym jak najtaniej (okolice 40-50€). Wymagania co do dysku to od 40GB w górę. Zamawiał bym na:

http://www.ebay.de/sch/Konsolen-/139971/i.html?_from=R40&LH_ItemCondition=3000&_udlo=&_udhi=60&Plattform=Sony%2520PlayStation%25203&_nkw=&_sop=15&_dcat=139971&Modell=PlayStation%25203%2520%252D%2520Slim&_pgn=2&_skc=50&rt=nc

Jeżeli chodzi o znaczenie jakiegoś słowa to walcie do mnie.

Znalazłem taką

http://www.ebay.de/itm/Playstationn-3-Mit-25-Spiele-/301190855874?pt=DE_Konsolen&hash=item46205fbcc2

25 gier i 10€ trochę dziwne, ale cóż.

Mam pytanie jeszcze co do samej konsoli.