Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Gigabyte Dual - Bios

Truskafeczkaa

Pytanie

Opublikowano

Witam, więc mam problem tak jak w temacie, gdy komputer się włącza zwykle rano jak w nocy jest wyłączony i po południu gdy wracam ze szkoły pokazuje się informacja "Gigabyte Dual - Bios" U góry na środku ekranu, komputer 3 razy się wyłącza, a potem włącza poprawnie czytałem o owym Dual Biosie i wyczytałem, że włącza się gdy jeden jest uszkodzony, ale ja nigdy nie grzebałem przy BIOS'ie bo nie znam się na tym i nie chcę czegoś zepsuć ;d

Dodam, że komputer kupiłem (w lutym)3 miesiące temu w SATURN'ie i już w kwietniu był w naprawie, ponieważ system nie wykrywał dysku ; > Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi i dlaczego wyskakuje taka informacja? Najbardziej denerwujące są dwa fakty - to, że komputer uruchamia się 3 razy i to, że nie chcę aby znowu wrócił do naprawy, ponieważ no nie jestem zadowolony z usług gwarancyjnych ( Komputer wrócił z porysowaną obudową i trochę buczy, czego nie było, aż do momentu oddania komputera do serwisu)

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłeś gotowca, na dodatek w Saturnie. Sprzedaj to, póki działa. 

Co do problemu...
Podaj konfigurację sprzętową. 
Po włączeniu pojawia się jedynie napis "Gigabyte Dual - Bios", czy są jeszcze jakieś kody błędów/komunikaty?

Żeby uszkodzić BIOS wcale nie trzeba przy nim grzebać. Możliwe, że układ pamięci flash, w której znajduje się BIOS został uszkodzony.