Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Monitor

Felcor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam zamiar kupić sobie monitor taki aby miał 23/24 cale no i oczywiście 1920x1080 i do tego żeby była funkcja z oglądaniem telewizji . Rzecz w tym że nie znam się na tym dlatego potrzebuje takiego monitora aby był dobry no i za jak najniższą cenę ;)

Pomogłem ?! Daj lajka !

Opublikowano

ogólnie do grania będzie ;) ale chcę też taki telewizor by była możliwość w tym czasie oglądania tv ;) mam obecnie 17 cali monitor i chciałbym się przerzucić na coś lepszego ;)

Edit : 

Ale dobrze by było gdyby przy moich wymogach można się było zmieścić w niższej kwocie ;)

Pomogłem ?! Daj lajka !

Opublikowano

No to może zacznijmy od tego że można ale odradzam połączenia monitora z telewizorem. To są 2 obce rzeczy monitor służy do gier a telewizor do oglądania wiadomości etc. Da się obie rzeczy połączyć ale nie leży to najlepiej.

Od siebie polece monitor asus VN247H, mam go od blisko 3 tyg. poza faktem że oryg. ustawienia to masakra i dopiero po zmianie nie jest to żarówa idzie przeboleć.

Masz 2 wejścia HDMI więc jakiś dekoder podłączysz, głośniki ma chociaż dupne. No i największy plus wg. producenta 1ms opóźnienia co do gier jest idealne. I ta wartość jest gdzieś tutaj ponieważ smużenia nie widzę przy szybszych akcjach.

2 alternatywą jest IPS od LG

http://www.ceneo.pl/22972881