Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

SMITE po dłuuugiej przerwie

virtuu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w smite nie grałem od czasów bety, kiedy do gry potrzebne były klucze, i ludzi było duuużo, mimo że jedna mapka i cały czas jedno i to samo to ludzie grali. Jak jest teraz? Widziałem że mapek miliony :) Jestem weteranem LoLa, grałem jakieś dwa lata, ale dzieci mnie zniechęciły, jak wygląda sprawa z dziećmi w smite? :)

Opublikowano

Szczerze powiem ci ze dzieci jest zdecydowanie mniej co do lola :)

Gram od 2 lat i powiem ze tych dzieci jest co raz mniej (po za momentem kiedy dzieciaki od rocka itp zaczeli przychodzic po nagraniach)

Tutaj dzieci nie spotykam typu wyzywanie itp ale trolle czasem sie znajda

Opublikowano

Oczywiście najlepsze ogarnięcie jest w grach ligowych gdzie dzieciaków jest mniej.

Na normalach nie kiedy się zdarzy że wejdzie takich dwóch "polaczków" "20 latków" i zacznie pisać "Ty, zobacz mamy polaczka w teamie który gra zje*anym Thorem". To Moba, tego się tutaj nie uniknie choć porównując z lol'em to jest tutaj o wiele wiele mniej "dzieci".

*Tak zacytowałem dzisiaj takich dwóch chłopaczków którzy próbowali mnie nauczyć jak się gra Thorem, a potem zostali zreportowani za to że feedowali.

Opublikowano

@up mniemam iż wyrażenie dzieci cię obraziło, nie wnikam chodziło mi o ludzi którzy się zachowują jak dzieci, wyzywają etc. nawet jeśli masz te naście lat, nie miałem na celu obrazy