Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

One positin kill

sexonyeah

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiem jedno .. Jestem siobie na allberonie wlaczam hack.opk i nale jestem "pod" mapą.. ja (zielon zolnierz) jestem w takiej kupie z zielonymi a zolci sa dalej ode mnie yle ze jak chce do nich isc to spadam.. Wszytkie hacki z opk mi tak robia. No to jak sie je uzywa? W koncu!!! moi przeciwnicy sa jakos dziwnie rozlozeni na mapie podczas hacku opk nie wiem co sie dzieje.,.? Mam isc do nich? ZADAM POMOC

Starogardzka.jpg

Tylko Łódzki Klub sportowy ŁKS

obraz.png

Opublikowano

strzelać do nich...i tyle.

98% młodzieży słucha hip-hopu, techno, rap'u, jeśli jesteś wśród tych 98%, którzy są normalni, a nie w tych 2% odmieńców wstaw to do swojej sygnaturki.

ban1.gif

wrhwpbs031007.jpg

Opublikowano

weź raport dałeś jusz 2 raz to samo w poprzednim temacie to samo było ^^

a zreszta dam ci spsub

Wchodzisz na UO (urban ops) wchodzisz bodajże na emblem u napierdalasz w nich z granata proste nie jestes w takiej kupie ludzi żucasz w tą kupe ludzi granaty to nic że spadasz !!!!!!!!

Jestem sobie Fajny_kolo

mientos198.gif

Opublikowano

A na czym grasz?CQC , UO , BG?

Bo hack może nie działać na UO i BG

98% młodzieży słucha hip-hopu, techno, rap'u, jeśli jesteś wśród tych 98%, którzy są normalni, a nie w tych 2% odmieńców wstaw to do swojej sygnaturki.

ban1.gif

wrhwpbs031007.jpg

Opublikowano

alberon na bg? rotfl.... chyba UO

1zy7no7.jpg