Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Mody na hostingu.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .
Z góry przepraszam jesli gdzieś jest jakis teamt, nie odkopałem go i nie doszedłem do niego najwyzej.
Zakupiłem sobie serwer na hostingu pukawka.pl (maxcraft.pl) , i problem w tym ze nie wiem jestem kompletnie zielony jak zrobic jak wgrac mody na moj serwer.
Jesli ktos był by tak dobry i pomógl by mi w tym byłbym wdzięczny.Wiem ze jest to poprzez instalacje jakichs bukktiow itd itp, ale kompletnie nie jestem w stanie sam tego zrobic, wystarczy jeden błą i wszystko pojdize mi w powietrze , dlatego cche zwrocic sie z pomoca do jakiegos specjalisty. 

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

Opublikowano

Kiedyś też miałem serwer na pukawce i to się wchodziło w zakładke gdzie były silniki i pluginu już nie pamiętam jak się ona nazywała ale ich jest max 10 to znajdziesz i w tamtej zakładce szukasz mcpc+(można wgrać pluginy) lub forge(nie da się wgrać pluginy) zależy teraz od ciebie czy chcesz mieć pluginy.

Opublikowano

Możesz też pobierać mody ze strony https://bukkit.org i ładować je do katalogu plugins przez ftp.

Dane do ftp instrukcję jak korzystać z ftp znajdziesz w zakładce FTP

Maxcraft.pl to możliwość wgrania własnego silnika np forge, najniższe ceny, profesjonalna pomoc już do 10:00 rano!
Mamy 10 lat doświadczenia najniższe ceny, profesjonalny i intuicyjny panel.