Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

PS3 a internet

ConorMcGregor

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zamiar kupic ps3 i moje pytanie jest jak sie podlacza internet do ps3? po prostu przez kabel czy moze ps3 wychwytuje WiFi? jestem zielony w tych sprawach wiec sorry ale wole sie upewnic jednak gdyz zalezy mi na tym by grac np w fife 14 przez internet ;)

Opublikowano

Ja także mam neta przez Wifi, mam je tuż obok komputera, który także jest na wifi (innej możliwości póki co nie mam) i w przypadku komputera sygnał jest pomiędzy 40% a 70%, a na PS3 mam zwykle 80%, najmniej miałem 65%. Ściąganie idzie praktycznie z pełną prędkością jeśli nikt w domu nie korzysta z internetu.

To czy wysyła pocztą czy kurierem nie ma wielkiego znaczenia, ważniejsze jest, jak sprzedający zapakuje wszystko. Ja miałem karton, w którym myślałem, że zamiast konsoli mam styropian i folię bąbelkową, a ona po prostu była upchana w każdą szczelinę, aby nic nie latało po kartonie podczas transportu ;]

Opublikowano

Ja także mam neta przez Wifi, mam je tuż obok komputera, który także jest na wifi (innej możliwości póki co nie mam) i w przypadku komputera sygnał jest pomiędzy 40% a 70%, a na PS3 mam zwykle 80%, najmniej miałem 65%. Ściąganie idzie praktycznie z pełną prędkością jeśli nikt w domu nie korzysta z internetu.