Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

GTA III - Ciekawostki

Polecane posty

965281425321967941894.png

 

  1. Mając policyjny wóz, możemy znaleźć rzecz podobną do apartamentu 3C (z VC). Znajdziemy dziwną krew na ścianie.
  2. W grze możemy znaleźć pomnik, co ciekawe jest na nim "pachołek".
  3. W grze możemy znaleźć baner, promujący R*.
  4. Możemy znaleźć baner "69 street".
  5. W okolicy, gdzie wykonujemy swoje pierwsze misje możemy znaleźć dziwny tunel.
  6. Niektórzy przechodnie noszą kartki z rysunkami męskich przyrodzeń.
  7. Niedaleko jednego parkingu jest ciężkie do zdobycia miejsce,w którym znajdziemy napis "Nie przypuszczałeś, że możesz się tu dostać".
  8. Na niektórych zbiornikach ze śmieciami znajdziemy napis "gre^2n", zamiast "green".
  9. W grze przeważnie taksówkarze słuchają rapu.
  10. Niektórzy pasażerowie aut, mogą przeżyć nawet wybuch pojazdu.
  11. Czasem możemy spotkać dziwne neony. Wyświetlają one napis "GrandTheftAuto03" albo coś w stylu "Bobcat'y też nie mają narządów płciowych kobiet".
  12. Przed kinem na neonie jest napisane "Pod koniec filmu wszyscy bohaterowie zginą". Jest to pewnego rodzaju spoiler.
  13. W grze jest stadion "Cocks".
  14. Znajdziemy również napis "Do zobaczenia w Miami", jest to zapowiedź GTA VC.
  15. W grze jest reklama hotelu z GTA SA.
  16. W grze jest kafejka [email protected]
  17. W [email protected] ludzie grają w GTA I.
  18. Akcja GTA III toczy się ok. 2000 roku, zaś GTA IV ok. 2010. W obu częściach jest kafejka [email protected] (akcja dzieje się w tym samym miejscu)
  19. Siedziba radia "Head Radio", znajduje się na obrzeżach Portland.
  20.  W grze jest dziwna firma sprzedająca makaron.
  21. W grze są "kolorowe gazetki".
  22. Po całym LC porozrzucane są ulotki, które informuję, że zombie Elvis został odnaleziony.
  23. Tył patriota jest płaski, jednak gdy użyjemy opcji "powtórki" będzie on zmieniony.
  24. Jeśli uderzymy auto i w nim włączy się alarm, po czym zniszczymy go i wybuchnie, alarm będzie nadal wył.
  25. Obok pewnego mostu jest ścieżka, do której nikt z NPC nie może wejść.
  26. W VC, w hotelu "Ocean View" jest portret Claude.
  27. Claude przez całą grę nic nie mówi.
  28. W grze jest impreza która ciągle trwa.
  29. Czasem możemy spotkać lewitujące auto.
  30. Czołg jest zniszczalny.
  31. Tekstury drzewa które jest w GTA III możemy znaleźć w plikach gry SA (pozostałość po jednej z misji).
  32. W grze można* wjechać autem na tamę.
  33. W grze jest obserwatorium astronomiczne, nie da się do niego dostać (bez modów).
  34. W grze jest Ghost Town. Zostało ono użyte do jednego ze wstępów z misji.
  35. Ruchy auto-kamery są takie same jak w GTA San Andreas.
  36. Przybliżając niektóre żurawie, które pracują np. snajperką zniknie ich górna część.
  37. Wskakując postacią do zgniatarki coś zacznie odbierać nam HP.
  38. Jeden z garaży w Portland nie ma numerka.
  39. Gang Diablo ma też bronie.
  40. Już na początku gry możemy dostać się do drugiej części miasta. Mianowicie cofamy się i przeskakujemy po wystających drutach.
  41. W dzielnicy "Czerwonych świateł", możemy spotkać informację o 24h orgii.
  42. Po tapetach na ścianie w dzielnicy mafii, a konkretnie w remontowanym budynku możemy dowiedzieć się, że wcześniej raczej uległ on jakiemuś nieszczęściu.
  43. Da się zrobić, aby snajperka nie miała celownika.
  44. Przy pomocy konsoli "admina", możemy zobaczyć dodatkową część mapy. Są na niej napisane nazwiska twórców!
  45. Na powtórce nie widać pociągu.
  46. Zabijając przechodniów upadają, jednak na powtórce wstają."
  47. Niedaleko* wozu strażackiego widać stacje benzynową. Co ciekawe pewien sznurek wisi w powietrzu.
  48. W niektórych miejscach możemy bić przechodniów, przez murek.
  49. Mimo wybuchu pewien kuter nadal wydaje warkot silnika.
  50. Niektórzy przechodnie są podobni do piosenkarzy ze starego utworu - Y.M.C.A. Co najlepsze wymawiają oni nazwę tej piosenki.
  51. Czasem może się zdarzyć, że przechodnie wskakują pod pociąg.
  52. W pewnej tafli wody odbija się napis, ale graffiti już nie.
  53. W Ghost Town auta nie mają swojego kierowcy.
  54. Jeśli zniszczymy helikopter i przed tym jak spadnie usuniemy sobie gwiazdki pościgu, on odleci.
  55. W centrum jest termometr. Wskazuje on na 16*C, jednak gdy w niego strzelimy będzie wskazywał 17*C.
  56. Niedaleko pewnego kasyna, możemy znaleźć w wodzie czołg.
  57. Niektóre auta posiadają bug, pozwalający na 2x zniszczenie ich.
  58. W grze, podobnie jak w GTA SA, jest miejsce gdzie tekstura ściany nie jest dobrze skolidowana. Można przez nią wypaść (niskim autem) poza mapę i dostać premię od stuntu.
  59. 3 okno po prawej w komisariacie da nam możliwość wejścia do niego.
  60. Gdy podjedziemy dużym autem do ukrytych meneli, wejdziemy na dach i z niego zeskoczymy Ci podwoją się.
  61. Jeśli podjedziesz autem pod wóz strażacki (i weźmiesz od nich misję), odjedziesz kawałek i włączysz powtórkę - twoja misja zostanie zaliczona*.
  62. Biorąc tabletkę i "wchodząc" w przednią część auta - Jeep - możemy go swobodnie przepychać.
  63. Darkel - czyli postać z BETY gry została usunięta. Miała ona dawać nam zadania np. misja polegająca na wleceniu Dodo w wieżowiec, co łudząco podobne byłoby do ataku na WTC lub wysadzenie autobusu z dziećmi.
  64. W grze miały być dzieci.
  65. Przy pomocy M4, możemy zajrzeć do budynku w parku. Rośnie w nim drzewo.
  66. Gdy się palimy i wejdziemy do auta, przestaniemy płonąć.
  67. Czasem na lotnisku możemy spotkać włączonego Dodo. Mimo zniszczenia jego śmigło - dalej się kręci.
  68. Niektórzy przechodnie chodzą w butach ze zwierząt.
  69. Jedząc taxi i włączając co chwile tryb powtórki, może się zdarzyć, że napis "taxi" na dachu auta się zmieni.
  70. Niektóre wybuchające beczki wcale nie wybuchają.
  71. Granaty itp. nie są widoczne na powtórce.
  72. Podczas powtórki numer na wozie strażackim zmienia się.
  73. W pewnej restauracji napis mówi nam, żeby jeść "póki nie eksplodujemy", ta rejestracja pojawia się również w misji w GTA SA.
  74. W grze czasem może do nas przeteleportować się kontener.
  75. Na wozach strażackich jest napis "nie płoń w ciszy, dzwoń..."
  76. Strzelając w rozwalony radiowóz - dostajemy 1 gwiazdkę pościgu.
  77. W grze można* wjechać autem na tamę.
  78. W grze jest obserwatorium astronomiczne, nie da się do niego dostać (bez modów).
  79. Most zwodzony czasem podnosi się, nawet gdy nic pod nim nie przepływa.
  80. W grze jest kawiarnia "Tarbrush Coffee".
  81. W jednej misji ledwo widać, że jest dwóch Claudów. Jeden siedzi w jachcie, drugi dopiero do niego wchodzi.
  82. Imię i nazwisko protagonisty z GTA III nie jest do końca potwierdzone*.
  83. W nazwie dodo widać* liczbę 69.
  84. Na końcu dodo widać* napis "Y-ME...", nie ma to logicznego sensu. Dopiero gdy przeczytamy to poprawnie dowiemy się co znaczy napis. (pl. - "Dlaczego ja")
  85. Na niektórych nazwach samolotów możemy znaleźć nawiązanie do starej nazwy studia  RockStar Games.
  86. Uprawiając seks z prostytutką - pasek życia rośnie.
  87. Czasem musimy płacić za malowanie, gdy nie mamy tej kwoty może wyskoczyć* nam napis "Koniec z promocjami!..."
  88. Sieć sklepów "Supa Save", jest prawdopodobnie największą w GTA.
  89. W grze jest marka chipsów - "stalker's", jej logo podobne jest do Lay's.
  90. Logo fikcyjnej filmy "squid" do bólu przypomina logo - "Orange".
  91. W grze jest reklama, nawiązująca do GTA. Na reklamie widać kamerkę z lotu ptaka (czyli taką jak do GTA III), a bohater podobny jest do Cloud'a.
  92. W grze jest reklama filmu o nazwie "GTA". Czyli GTA w GTA.
  93. W grze jest parodia filmu "GoodFellas". Co ciekawe widać tam bohaterów z wersji beta gry.
  94. W grze jest sklep "ZIP", jest on w wielu częściach.
  95. W grze są reklamy z parodiami, prawdziwych aktorów.
  96. "FunCola", parodiuje logo pepsi.
  97. W trybie powtórki, możemy strzelać* z czołgu.
  98. Na parkingu, przy lotnisku znajdziemy nawiązanie do prawdopodobnie flagi Polski.
  99. W szpitalu możemy kupić* pamiątkę z niego.
  100. Fikcyjna stacja "LibertySoulFM", w logo ma postać, która przypomina kosmitę.
  101. W radiach możemy usłyszeć muzykę z prawdziwych filmów.
  102. Niedaleko* wozu strażackiego widać stacje benzynową. Co ciekawe pewien sznurek wisi w powietrzu.
  103. W niektórych miejscach możemy bić przechodniów, przez murek.
  104. Mimo wybuchu pewien kuter nadal wydaje warkot silnika.
  105. Niektórzy przechodnie są podobni do piosenkarzy ze starego utworu - Y.M.C.A. Co najlepsze wymawiają oni nazwę tej piosenki.
  106. Czasem może się zdarzyć, że przechodnie wskakują pod pociąg.
  107. W pewnej tafli wody odbija się napis, ale graffiti już nie.
  108. W Ghost Town auta nie mają swojego kierowcy.
  109. Jeśli zniszczymy helikopter i przed tym jak spadnie usuniemy sobie gwiazdki pościgu, on odleci.


Wszystkie ciekawostki znajdziecie w tym temacie: https://www.mpcforum.pl/topic/1380106-seria-gta-spis-ciekawostek/

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...