Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Koszty serwera metin2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Chciał bym założyć serwer metin2, nie znam się na plikach wiec chce być sponsorem.Mam wiele ciekawych pomysłów które spodobają się i przyciągania graczy. Pytanie brzmi, ile musze uzbierać pieniędzy na dobrego dedyka i inne koszta,?

Opublikowano

Wystarczy dedyk za 4 stówki i uciagniesz 1k graczy spokojnie albo i wiecej, zostje kwestia reklamy(ok 200zł), strony www autorskiej (500zł)

i oplacenie technikow itp jezeli wynajmujesz

Opublikowano

1.5k -2k na caly serwer z reklama u youtuberow ;]

No to chyba u mnie jest jak za darmo :x

Zależnie ile chcesz graczy :)

Dedyczek z hostteam/ovh około za 600zł

Techników raczej nie wiem po co jak ktoś stawia server z myślą o 1k graczy to raczej zna się na rzeczy :)

Zrobienie plików to zależy u kogo ;) inni biorą pare tyś inni pare set zł. A inni jeszcze mniej np: ja :x

Reklama licz około 300zł

Reszta strona , hosting www, forum = 1000zł licz (z licencją IPB)

Opublikowano

No to chyba u mnie jest jak za darmo :x

Zależnie ile chcesz graczy :)

Dedyczek z hostteam/ovh około za 600zł

Techników raczej nie wiem po co jak ktoś stawia server z myślą o 1k graczy to raczej zna się na rzeczy :)

Zrobienie plików to zależy u kogo ;) inni biorą pare tyś inni pare set zł. A inni jeszcze mniej np: ja :x

Reklama licz około 300zł

Reszta strona , hosting www, forum = 1000zł licz (z licencją IPB)

jak widzę że ktoś pisze dedyk z ovh pod serwer metina to robię facepalma i wychodzę ze tematu.