Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zdobyć złoto i karty?

Suuchy01

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Od niedawana gram w tą grę, jak na razie nie narzekam, ale dręczą mnie niektóre pytania.

Pierwsze chyba najważniejsze, kim grać? Weźcie pod uwagę to że jestem początkujący, ale szybko się uczę. Kolejne, jak szybko zdobyć kasę na kolejne karty. Arena, ranking, gdzie grać?

No w sumie to tyle, może cie też podrzucić jakieś wasze rady, chętnie skorzystam

Z góry dzięki ;)

Opublikowano

Czyli jak na razie, dodam że na magu mam 19 poziom, najlepiej jest wykonywać osiągnięcia i otwierać paczki? Czy arena, bo dzisiaj wygrałem 2 gry na arenie i dostałem 40 złota i jedna paczkę, czyli prawie wejście się zwróciło, a jakbym wygrał jeszcze jedną grę to byłbym na + :D

Opublikowano

Czyli jak na razie, dodam że na magu mam 19 poziom, najlepiej jest wykonywać osiągnięcia i otwierać paczki? Czy arena, bo dzisiaj wygrałem 2 gry na arenie i dostałem 40 złota i jedna paczkę, czyli prawie wejście się zwróciło, a jakbym wygrał jeszcze jedną grę to byłbym na + :D

Z własnego doświadczenia - areny dla początkujących to strzał w oko, gdyż żeby koszt areny się zwrócił i być chociaż troszkę na + trzeba wygrać przynajmniej 4 gry. Natomiast jeżeli dajesz radę osiągnąć ten wynik - proszę bardzo, śmiało graj areny bo z nich najwięcej wyciągniesz. 

Jeżeli chcesz grać constructed to polecam grać tym, do czego masz najwięcej kart. Najprostszym deckiem do złożenia jest agro mage, bo wystarczą zaklęcia z podstawki i kilka tanich stworzeń.